Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
När du har lilla prinsen på bröstet skiter du fullständigt i att du ligger inne över jul
![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Sunseed: Jag tror också bara det är din mage som krånglar, har också haft ordentlig magknip som känns som knivar. Illamåendet är också klassiskt när man är förstoppad, som om man inte hade nog med gravillamående Dessvärre kommer du nog få känna av det fler gånger i graviditeten för så har jag haft fler gånger även på senare tid. Gaserna skall vi inte prata om! Kan fortfarande bli ordentligt gasig i magen fast jag är i vecka 27
Knytet: Vad roligt med shopping :D verkligen fin vagn! Tycker den är ganska lik min vagn med härligt stora hjul
Igår kväll så råkade jag ta hem två auktioner på Tradera, tyvärr säger jag eftersom det var på två exakt likadana saker. MAM bröstpump med två flaskor och Avent bröstpump med massa tillbehör. Varför det blev två var för att jag förlorade säkerligen 4 auktioner så jag råkade vara för snabb med de två sista. Är det någon av er som vill köpa MAM bröstpump som är helt ny i förpackning billigare så säg till annars så säljer jag den vidare?
Hej tjejer! Hur mår alla?
Själv så börjar jag tycka det är tungt...gör ont i ryggen och revbenen. Min UVI går inte över så infektionsläkaren har sagt att de skall prova att tömma mig för att se om jag kanske inte kissar ut allt och att det då finns bakterier kvar i blåsan. Skall tömmas den 18:e och är nervös inför det. Vill inte att de kör in ngt rör i mitt urinrör....
Nästa fredag är dags för TUL igen så det är spännande att se om han har växt mycket Är i vecka 27+4 idag. Blodtrycket i tisdags hade gått ner till 130/70 med blodtrycksmedicinen så jag är glad för det men har fortfarande +2 på sticka.
Mitt mål nu är till vecka 35 då bebis bör vara såpass mogen om det skulle hända något.
Kelsson, Najje, Sunseed, Innana och 7879: Tack för stöd. Dessvärre så höjdes blodtrycket igen igår även med medicin och hade +3 nu på protein sticka så de skickade iväg urinprov till lab för att kolla njurarna. Det kan vara så att mina njurar tar stryk mer nu eftersom jag är diabetiker och gravid men de sa att nu måste jag vara noga med att tyda symtom och ringa direkt om jag får ont i huvudet, flimmer eller ont i bröstkorgen. Jag fick höja min blodtrycksdos och skall tillbaka på fredag igen, då för TUL och blodtryckskoll.
Måtte han få stanna tills vecka 35 iaf.....
Nu känns tömning som en droppe i havet jag verkar svara bra på det penicillinet som jag äter i förebyggande nu iaf, det är positivt.