Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Grattis till bra siffror på KUB!Kelsson: Sa inte du att du mådde illa...? Och sen klagar du på avsaknad av symptom? Haha, hur DÅLIGT vill du må innan du inser att du är fetgravid med världens friskaste lilla pyre där inne?!
Jag är i vecka 29 och har fortf mina gamla bh:ar, det enda som skett är att jag inte kan ha vissa bh:s pga omkrets, jag har gått upp i bredd så att säga och har nu 75 istf 70B. Ett tag kunde jag knappt ha 80 i omkrets, men det har som tur är gått ner lite igen så jag kan ha mina 75-bh:ar. Och jag läcker mjölk som en kossa och mina boobs är samma storlek i kupa... Jag tror att dina bröst blev svullna i början när alla hormoner var i sån kraftig uppgång, du ökade ju hormonhalter i kroppen lavinartat de första 10 veckorna, och sen så planar det liksom ut och kroppen vänjer sig, och då går svullnaden ner.. Precis som tarmarna svullnar av efter ett tag..
Idag har jag dock varit och köpt en amningsbh utan byglar så jag kan sova i bh - trött på att läcka mjölk på täcket o sen försöka sova med blött täcke...