• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu har jag varit på SÖS, åh så bra dom är. Å fatta vilken grej, jag kommer gå 1 gång i månaden, sedan 1 gång i veckan å jag får gå på UL varannan vecka på slutet. Det ni. jag kommer få se min Flavio mycket :) Vilken lycka.

Mitt långtidsblodsocker hade sänkts markant å läkaren var jätte nöjd med det, å det är jag oxå. Åh, nu längtar jag till vårt RUL som är den 13/7!

• Jis
    Lillstint skrev 2011-06-13 19:46:29 följande:
    Är det någon här som fått problem med foglossningar? Verkar som jag fått eländet, riktigt jobbigt, och då är jag ändå bara i vecka 16?
    Jag har känningar i ligamenten, ner från ljumskarna mot låren, haft det sedan typ vecka 11. Det är ok att cykla men att gå långt är riiiktigt jobbigt å det gör ont. Buhu, ska det vara såhär?
  • Jis

Gud vilka fina magar! Min är mest tjock upptill, skumt. Grattis Spets, visst är det otroligt att se hjärtat:)

• Jis
    Vickan I skrev 2011-06-16 09:28:29 följande:

EGO - V 22 igår och nu nyss hemkommen från Polarns rea. Fyndade en hel del till sonen. Stod och klämde på massa bebiskläder ocks, men vågade inte. Fick bara en känsla att det var för läskigt att handla, men köpte till slut endå en sak, en vindfleeceoverall i strl 56. Det var ungefär vad mitt bråck eller vad det nu är klarar av .

Håller med dig Strössel tror jag det var som skrev att det verkligen seeeeeeegar sig fram nu. Vi jagar väl båda efter våran vecka 25.

jag är tvärt om, jag är helt 100 på att det kommer gå bra. jag kan inte hålla på att nojja mig om att saker ska skita sig. Detta kanske är enda gången i mitt liv jag är gravid å då ska jag njuta av varje sekund. Oroa sig kan jag göra när jag är död
  • Jis
    Vickan I skrev 2011-06-16 11:59:41 följande:
    Helt rätt inställning och jag önskar verkligen att jag kunde tänka som du .
    Kan säga att det inte alltid är lätt, men det är så tråkigt att ta ut sorg i förskott. Har gjort det nog i mitt liv.
  • Jis

Wihoo, idag åker jag till Italien med några vänner, en långhelg av bad, mys och god mat! Hääärligt!

En annan sak, jag har senaste dagarna kännt nått lite konstigt i magen, typ som gaser fast ändå inte. När jag var på UL så sa BM att jaghade moderkakan i framkant å att det därför kunde ta längre tid för mig att känna Flavio, men vad är det jag känner nu? Kan det vara det jag hoppas?

• Jis

Kasa!!!! Stort grattis!! Åh vad glad jag blir! Ego: är i södra italien, fick in massa anti pasti igår,åt 3 skivor parmaskinka innan jag kom på att det inte var så bra.usch, hemska tanke...men risken borde ju vara minimal... Hoppas jag!!!

• Jis

Är nu tillbaka efter en fantastisk resa i Italien! Det var svårt m maten, hoppas att jag inte ätit ost jag inte borde osv.. Lätt att glömma bort att allt inte är som hemma :)

• Jis
    kasa01 skrev 2011-06-22 09:42:42 följande:

.

Jis, det är säkert ignen fara om du fått i dig lite "fel ost".. I andra länder äter man ju det, och deras barn verkar ju ändå överleva!

Tack, det var så jag resonerade. Å så sa jag det är det något land som sätter stor pride i sin mat så är det ju Italienarna så dom borde ha koll.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011