Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Aurora: Helt rätt, lilla bebisen är värd viktökning. Vi får ta tag i vikten efter förlossning o amning istället. Det är konstigt att jag också mår konstant illa men det hindrar mig inte från att äta hela tiden. Som tur är så är jag inte längre sugen på godis, mår för illa för det. Men någon pizza kan slinka ner lite nu o då Obestämd

Sputnik: Stort grattis till lyckad VUL! Vid FET skriver du in dagen för ÄL i gravidverktyget här på FL så borde du få rätt vecka, testar du något annat gravidverktyg där du inte kan skriva in datum för ÄL så räknar du ungefär två veckor bakåt i tiden från ÄL så har du datum för sista mens.

Strössel & Speck: Kollade också på kronans vagn o tyckte också att den var ful. Så Speck du är inte ensam om att vara ytlig Skrattande tycker också att det är viktigt med utseende på vagnen.

Vickan: Härligt med semester det är du värd! Njut istället för oss också!

• Kelsson1

strössel: Lycka till i Götebort i helgen, hoppas du hinner provköra en massa vagnar! Tiden går fort, själv gick jag in i graviditetsvecka nio idag 8+0! Så det går framåt. Jag har också sovit dåligt, svettats som en gris. Vaknade vid 4 imorse av att sängen var helt blöt. Men kunde inte ta av mig täcket för gjorde jag det så började jag tokfrysa så jag har inte sovit så mycket sen 4 imorse Rynkar på näsan. Men det är fredag idag o solen skiner Skrattande

• Kelsson1

Jis: Enligt uträknaren här på FL är jag i 8+0 idag, fick tillbaka 5dagars 23/3 så om du fick tillbaka tvådagars så stämmer det ju. Så då är du vi vecka 8 nu.

• Kelsson1

Strössel: Vad synd att ni missar kalaset! Jag fryser också väldigt ofta nu, när jag kommer hem från jobbet så sätter jag mig i soffan under ett varmt täcke.

• Kelsson1

Jis: Jo man räknar från ÄL men i mitt fall så blir ju ÄL ET - 5dagar så 18/3 och i ditt fall borde det bli ET - 2dagar vilket borde ge 21/3. Då stämmer det då är du i 7+4 och jag 8+0.

• Kelsson1

Strössel & Carlan: Låter mysigt med magbilder men jag har sån degklump till mage så den fotar vi inte i första taget Rynkar på näsan

• Kelsson1

Strössel: Sååå glad för din skull! Härligt att du fick höra hjärtljuden! Var din man med?

• Kelsson1

Jis: Som du själv säger är det säkert inget att bry sig om men förstår att det inte är roligt att se. För mig är det så illa att jag verkar inte förstå vad folk säger till mig längre. Får be de upprepa vad de säger för att förstå (speciellt om de pratar någon speciell/annorlunda dialekt), känner mig totalt bombad!

• Kelsson1

Strössel: Min man är likadan, han vill följa med på allt. Skönt att ha det stödet. Lyckades du hålla tårarna borta? Det lär inte jag kunna göra...

• Kelsson1

Strössel: Ja tänk, det gör det, det lever en liten bebis där inne!

Ankaja: Härligt för dig att få VUL o se hjärtat men tycker verkligen synd om din sambo som också hade förtjänat att se det! Stor Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011