Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Viksan07: Det kan det säkert vara , men jag tycker det var bra att jag får lämna urinprov för att utesluta urinvägsinfektion om det nu är det att jag får behandling. För infektioner är inte bra att gå med för länge.

• strössel

Vickan l: Låter inte roligt att ha ont, jag känner att jag vill inte ha ont nånstans mer nu när jag kräks så mycket känns som om man inte orkar med nåt mer nu. Sitter fortfarande i morgonrock sover går upp sover igen orkar ingenting idag en riktigt skitdag idag.

• strössel

Jis: Vad kul med en magbild till Skrattande jättefin.

Kelsson: Klart du vågar lägga upp en magbild Flört

Kasa01: Vad jobbigt för dig , finns nog inget svar varför det håller på att jävlas för dig men jag tror inte det kommer gå åt skogen tror du har en kämpe där inne Stor kram till dig !

• strössel
    Viksan07 skrev 2011-05-18 12:18:58 följande:
    Magge v. 13
    Jättfin mage Flört

Önskar alla en trevlig eftermiddag/kväll ska bege mig till Göteborg för att hämta min systers vovve som är inlagd på ett djursjukhus !
  • strössel

Speck: Jag hade blivit rasande på min chef om han hade sagt så, vilken otrevlig människa. Har han ingen förståelse för hur en gravid kvinna kan må ? Stå på dig och skit i din chef kram. Måste fråga dig har du varit på ett infomöte hos försäkringskassan ? Och om du varit det hur lång tid tog det ? Här är mötet kl 15-16 min man börjar jobba kl 16.30 tänkte om mötet kommer dra ut på tiden att han måste be om ledigt.

• strössel

Carlan82: Vad skönt att det gick bra på mvc besöket och vad skönt med ett sånt bra järnvärde !

Viksan07: Låter inte kul hoppas du får stöd hos läkaren , du får ta hand om dig och vila försöka iallafall.

• strössel

Speck: Jag tror inte det stod alls överhuvudtaget vad det skulle handla om, typ bara infomöte för dom som ska bli föräldrar. Och den är på en timma och på en timma hinner dom nog inte säga så mycket om folk har mycket frågor. Jag anmälde oss det är i juni kan informera här sen vad dom pratade om.

Viksan07: Om ni har myst lite så tror jag absolut inte att det är nån fara, det kan ju vara lite känsligt där inne Flört här får min man inget mys på 9 månader Skrattande 

• strössel

Kelsson: Jag vågar inte riskera nåt Flört och skulle jag få en liten blödning efter sex så skulle jag bryta ihop och tro att det hänt nåt. Är så rädd om den lilla där inne, men det är ingen fara att ha sex så om du vill ha det så kör på det. Men min man får dock vänta han får bara kramar och pussar Skrattande

Går in i v 19 idag !

• strössel

Vickan l: Hade du kudde till din son när han var nyfödd ? läst att man inte ska ha kudde hade ingen aning om detta, men sen står det oxå att dom kan få ett platt huvud utan kudde hur gör man då ? Läste att en tjej hade lagt en väldigt tunn kudde under lakanet.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011