Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis skrev 2011-09-19 06:57:41 följande:
    Wihoo, snart dags att se F:) TUL idag kl 9, är sjukt nervös att han ligger lååångt över kurvan redan...
    Lycka till :) Vad mysigt !!! Hjärta
    Eileen1 skrev 2011-09-19 09:34:39 följande:
    AHA mer funktion med skalet på, Tack för tipset! jag har åxå problem till och från med magen och värre blev det ju när jag blev gravid men jag äter inte extra järn som tur är. Fungerar ju bättre när man rör på sig lite varje dag så försök med det Dealiy hur trött du än känner dig.
    Det ä helt sjukt så trött jag är! Jag sover sover och sover. ( Är sjukskriven just nu ) för en skada så jag kan ju sova. Men ska börja jobba snart, och hur de går de vågar jag inte ens tänka på... Jag orkar lixom inte ens duscha ibland. Drar mej för det.. Galet. Men de hör la till =)

fått igång magen lite idag tack vara massa gurkstavar och tomat i går! ;) Skulle hjälpa stog de! =)
    Vickan I skrev 2011-09-19 07:36:25 följande:
    Kommer går bra idag Jis , men jag ororar mig inför TUL varje gång jag med.

Tänker på dig Najje. Hoppas natten och morgonen varit lugn och utan några dumma spottnings/blödningar.

Kelsson - Här är en till som sovit kasst. Kissat, blivit sparkad på och en son som drömmer/skrattar/gråter/pratar i sömnen om vart annat....Snark....Men får vila sedan idag.  

dealiy - Här fungerar endast laktulos för mig. Men testa "huskurerna" först. Laktulos är dock ofarligt och skadar inte egna tarmfunktionen el ngt sådant (inte laxermedel) det bara erhmm...mjukar upp allt så det kommer ut lätt hahaha. kan starkt rek efter förlossning också då allt med toalettbesök i början ofta är skrämmande.  

Karmosin - Kram, hoppas dottern blir bättre. Är ett MIRAKEL att A hållit sig frisk *ta i trä* sedan dagisstart efter sommaren. Lite snorig bara till och från än så länge...  
    Ska prata med min Gynläk på torsdag vid vul om han kan skriva ut de :) kanske de jag behöver ! ;)

Najje: Hur går de?
    Lindis ? Hur går de ?

Kram till er alla !!
    Hjärta
  • skatten12
    Vickan I skrev 2011-09-19 10:33:16 följande:
    dealiy - Är receptfritt på apoteket . Vår son ha problem med magen så han får sig lite laktulos med jämna mellanrum också i sin yoghurt (flytande så man tar sig en lite hutt). Så även barn kan ta det, milt och bra.
    Iknow! :) men jag tipsar alltid mina Patienter att be Dr skriva ut då de blir billigare + större flaska för pengarna :) Ska jag ändå dit så =)
  • skatten12
    Eileen1 skrev 2011-09-19 10:40:57 följande:
    Passa på och sov Dealiy när du är hemma, kommer piggare veckor framöver som tur är. Jag satt nästan och sov på skrivbordet på jobbet, var ett helsike att hålla sig vaken,när jag kom hem lagade sambon mat medans jag sov sen nån timme framför tv innan det var dags för sängen igen. På helgen åt jag frukost sov en timme åt lunch sov en timme till så middag och tv en stund och sen i säng...mer osocial får man leta efter ;)
    KÄNNER igen mej totalt! igår var jag inte vaken många timmar. Gick upp sent, sov vakna åt sov vakna.. men va i sängen mest hela tiden. =) När började du piggna till.. 
    Värsta är att jag är i vården med mkt ansvar o folk! Inte kan ja gå där som en zoombie! Förvånad
  • skatten12

NN 81 : Herregud !! Grattis Dubbelt upp! ;) Så mysigt !!! Skulle med kunna tänka mej twins :)BabyBaby Gud så mysigt !! Stort grattis !!

Jis : hehe en liten enveten sak =) Men kul de gick bra =)

• skatten12

nn 81: Smällt tanken lite.. Herregud asså! de är ju helt otroligt!! håller med Kasa01!! Stort grattis igen !

• skatten12

Najje : Bra att du vilar då! Då har ni inte åkt upp till Gyn då ?
    Bra tankesätt du har!! blir de så blir de, men NU ska man ta hand om sej! Så rätt!! Stor kram till dej !

• skatten12

Tjejer ,, vet Jag säkert frågat förut men gör de igen ! Ej haft sex på länge nu. Och idag saknar jag verkligen det.. Men tror verkligen det är farligt !! På vilket sett kan det va farligt?! :(

• skatten12

Jag vågat :) så försikgt som de går . Men vi behövde det
    ! Mysigt ! Jag skall inte oroa mej för de . Är bebis frisk så kan Man ha sex ändå ! Då händer det inget . Sa
    Både kliniken och min bm. Men jag varit jätte
    Rädd för att ha de iaf!

Nått som oroar
    Mej är mina bröst! Spänner inte lika mkt i dem ! Det oroar mej ! Men det kan la komma då och dä ? Sorry om jag är så " orolig " hela tiden ... Men de har la ni med varit
    En gång :)

• skatten12

Nej helt ostimulerat denna gången :)
    Men vissa kanske inte har ömma bröst hela tiden? :)

Vul torsdag ! Gud vad nervöst ! Mest nervöst för ma igen.. Är nogdäeför Jag nojjar så mkt nu :(

• skatten12

Söta ni är Vänner :)
    Jag små Ömma bröst men inte
    Mer än de. Men Kelsson :) hoppas du har rätt ! Min kämpe !;) ska försöka sysselsätta mig med saker så jag slipper oroa
    Mig hela tiden ! Ber till gudarna att de gå bra för oss alla :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011