Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Jo det lär dröja innan jag tar magbilder, har aldrig gillat min mage så blir en tröskel att ta sig över Glad. Grattis till ännu en vecka! Snart snart är det dags att "beama ut bebis" Skrattande

Jis: Du vet att jag har också blött. Började först o kom lite varje dag under en vecka. Sedan inget på två dagar sen började det igen o kom i 4-5 dagar o nu inget på nästan en vecka. Hoppas verkligen att blodet håller sig borta för oss båda! På måndag är det dags för VUL ÄNTLIGEN!!!

Strössel: Härligt att du o Speck diskuterar barnvagnar suger åt mig all info inför framtiden Skrattande

• Kelsson1

Strössel: Jag har blivit väldigt egoistisk. När vi var hos syrran över påsk så lade jag mig ner i soffan o vilade om jag blev för trött eller illamående. Ingen som tyckte att det var konstigt. Du måste lyssna på din kropp nu o lyda den mer än andra människor! Stor Kram!

Speck: Du har ju gått över halva tiden så då är det mer snart än vad det var för en månad sen Skrattande. Hoppas att bebismagen växer ikapp utanpåmagen fort fort!

Jis: Känner verkligen med dig! Ta det bara lungt så kommer allt att gå bra ska du se!

Ego: Imorgon dags för VUL, bestämt mig för att be läkaren på kliniken att få något utskrivet mot illamående, får se vad de säger. Orkar inte med illamåendet längre o får man bara trägga BM imorgon vem vet hur länge det tar innan man får träffa en läkare för att få något utskrivet...

• Kelsson1

Carlan: Väldigt fin säng!

Strössel: Har du inte frågat efter något mot illamåendet än? Gör det på en gång, varför ska man gå o må illa om det finns hjälp att få!?

Speck: Låter väldigt mysigt med GUlt rum o vita möbler på mörkt golv. Vi bor i en 2:a så det blir inget babyrum Obestämd, blir nog bra ändå.

• Kelsson1

Jis: Du har möjlighet att även kontakta kliniken! S sa idag till mig att om jag fortsätter att blöda är det bara att höra av sig så gör de nytt VUL!Stor Kram o hoppas innerligt att du slutar blöda snart! Skönt att höra att räkan mår bra, det är huvudsaken.

Har inte ens tänkt tanken på förädlrapenning än, lär väl få en smärre chock när jag väl vågar mig på att räkna på det...

Ego: Var på VUL idag, litet hjärta som fortsatte att ticka på. Den lill* var hela 18.8mm lång, helt rätt storlek enligt läkaren! Dock är jag nu beräknad till 9/12 istället för 8/12 och är i 8+3 idag så ingen stor skillnad! Har inte orkat lägga upp någon bild än, meddelar när det är gjort...

• Kelsson1

strössel: Helt rätt att du drar igång så nyttiga diskussioner, bara jag som är nojjig Glad

• Kelsson1

Jis: Tack! Helt rätt! Men hoppas du slipper höra av dig till någon o slutar blöda istället!

• Kelsson1

Speck: Verkligen fiiin magbild! Väntar bara tills jag fått en lika fin... Lova mig att du lägger dig o vilar efter jobbet!

• Kelsson1

Speck: Ok då förstår jag varför du inte vilade o du är ursäktad det var tillräckligt bra förklaring Glad. Härligt att allt var perfekt o så ska det fortsätta till slutet! Kramis!

Jis: Ta det lungt med träning nu när du blöder. S på kliniken tyckte inte att man ska hålla på med tunga lyft speciellt inte om man blöder. Vi fick också samlagsförbud i minst en vecka till på grund av mina blödningar. Men kan i ärlighetens namn säga att när man mår konstant illa är sex det sista man tänker på.

strössel: Fick du till det med uträkningen? Kan kanske bli bättre om du tömmer all internet historik med cookies osv...

Aurora: Grattis till v13, självklart har risken minskat tror att det gör det från v12.

Ego: Ska åka hem till faster i helgen o visa bilder på bebis! Ska bli sååå kul!

• Kelsson1

strössel: Vilken webbläsare använder du? Du kan testa byta webbläsare o se om det blir bättre... Har inte orkat ta fram den o scanna in, tänkte be maken fixa det nu när han kommer hem från kvällspromenaden med hunden.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011