Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nej vi är inte eniga och det är min sambo som har pengarna. Jag jobbar bara 50% och han inte många kronor över. Jag får lite panik över att vi har så mycke kvar att fixa. Tänk om bebis kommer förtidigt då vill inte jag stå där utan vagn och skötbord och allt annat. Kommer inte överens om mycke för tillfället. Vet inte om det är mina horomoner som gör mig så blödig. Skönt att höra att det inte bara är vi som tjaffsar.
     Tror vi får sätta oss ner och skriva en lista på hur vi vill ha det och vad vi vill ha. Fixa en kompromiss på nå vis. Jag orka rinte bråka hela tiden. Jag vill att bebis annkomst ska vara en possitiv och glad sak i livit, inte att vi ska bråka om allt!

Jag är i vecka 25+3.   

• anderska

De tär ingen här på sidan ell känner någon som vill sälja en emmaljunga nitro billigt?? Det går bara med bara chassit eller hela paketet.??

• anderska

Jis: Grattis till v34 =D

Kelsson: Hur får man Libero påsen??

Har alla gemensamt konto?? Vi har var sitt konto.     

• anderska

Jag vet inte om min sambo är så sugen på gemenasmt konto då jag tjänar väldigt lite på mina 50%. Men ett sparkonto till bebis ska vi ha även om jag inte har många kronor till övers. Ja tror jag kommer få runt 5500:- i mammapeng + 1050 för barnbidrag så det kommer bli fattigt! Suck* men det är det ju helt klart värt =D

• anderska

Strössel. Hur går det, du har inte skrivit på hela eftermiddagen och kvällen. Bebis????

• anderska

Jis: Akta magen! Hoppas du mår bra!!!

Karmosin: Jag följer det programmet enbart för att följa gay paret som ska få sitt barn från iniden. Gråter av lycka varje gång jag ser dom. De verkar ha ett så sunt och hälsosamt förhållande och vara så kära. Snyft** 

• anderska

Jag har halsbränna från hell. Vet inte vart jag ska ta vägen. Någon som har något tips på någon hemma kur som kan funka??? Imorgon blir det allefall apoteket!

• anderska

Tack Kelsson, detta ska testas. Det känns som man sprutar eld eller ska kräka upp nå syra. Usch vilken hemsk känsla!

• anderska

Det är en hemsk upplevelse de här med halsbränna. Ska koka mig lite havregrynsgröt nu och hoppas det kan lindra!

• anderska

Strössel. Hejar på dig. Jobbigt att det ska göra så ont innan det sätter igång på "riktigt". Vila och må gott. Klem!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011