Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Dealiy, jag åker hem sent söndag em, landar måndagmorgon då blir det direkt till jobb..
Dealiy, jag åker hem sent söndag em, landar måndagmorgon då blir det direkt till jobb..
Vickan, varför går du på spec mvc? Vart går du!
Dealiy, jag jobbar på en myndighet, har sagt att jag är tillbaka på måndag efter tre veckor borta :)
Kelsson, hur går det vännen?
Kelsson, jag tror på dig! Kom igen, det kommet gå bra! Ego: sovit ok, men har sjukt tabdvärk, visst får man ta alvedon? Vilken substans innehåller den? Om jag måste köpa fler US värktabletter.. Detta är inte kul :(
Meede, vilken lycka att se hjärtat, längtar så! Kelsson, låter lovande m alla symptom! Ego: köpte gravid träningsbyxor + sportbh från reebok och pea in a pod + olja mot stechmarks. Det känns galet att kunna säga att jag är gravid å handla kläder. Jag har gett mig sjutton på att detta ska gå vägen!
Speck: pea in the pod är nått stort mamma klädesmärke här i USA, Heidi Klum har bla designat:). Super fina saker!
Nej Kelsson!!! Åh vad jobbigt. Stor kram! Vad kul för er andra som varit på UL/KUB att allt såg bra ut. Ego: tredje dagen m tandvärk, visdomstanden nere. Först tänkte jag att jag överlever de å fick en tid hemma på måndag. Igår höll jag på å dö så jag fick ta en akuttid här i NY. Träffade en supertrevlig tdndläkare, jag sa att jag var gravid så ingen xray osv. Fick bra penicellin å munskölj. Nu hoppas jag att detta ger sig. Shit vilken grej att få på semestern! Annars rent grav-mässigt så blir jag illamående när jag äter, trött och har ett jäkla humör :) haha!
Sputnik klart att det är ok. Jag går typ 8 timmar om Dagen på semestern å det verkar funka. När jag kommer hem ska jag börja träna igen. Kroppen mår bra av det.
Nu är jag less på det här, tabdvärken från helveter, akuttid hos superbra tandläkare i NY, pencillin, börjar må lite bättre, vaknar idag m utslag över hela kroppen, ringa mr dentis igen, fick sluta m pencillnet nu å hoppas på det bästa. Jag menar om jag mår såhät hur mår då räkan i magen? Nu vill jag hem!