• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Dealiy, jag åker hem sent söndag em, landar måndagmorgon då blir det direkt till jobb..

• Jis

Dealiy, jag jobbar på en myndighet, har sagt att jag är tillbaka på måndag efter tre veckor borta :)

• Jis

Kelsson, jag tror på dig! Kom igen, det kommet gå bra! Ego: sovit ok, men har sjukt tabdvärk, visst får man ta alvedon? Vilken substans innehåller den? Om jag måste köpa fler US värktabletter.. Detta är inte kul :(

• Jis

Meede, vilken lycka att se hjärtat, längtar så! Kelsson, låter lovande m alla symptom! Ego: köpte gravid träningsbyxor + sportbh från reebok och pea in a pod + olja mot stechmarks. Det känns galet att kunna säga att jag är gravid å handla kläder. Jag har gett mig sjutton på att detta ska gå vägen!

• Jis

Speck: pea in the pod är nått stort mamma klädesmärke här i USA, Heidi Klum har bla designat:). Super fina saker!

• Jis

Nej Kelsson!!! Åh vad jobbigt. Stor kram! Vad kul för er andra som varit på UL/KUB att allt såg bra ut. Ego: tredje dagen m tandvärk, visdomstanden nere. Först tänkte jag att jag överlever de å fick en tid hemma på måndag. Igår höll jag på å dö så jag fick ta en akuttid här i NY. Träffade en supertrevlig tdndläkare, jag sa att jag var gravid så ingen xray osv. Fick bra penicellin å munskölj. Nu hoppas jag att detta ger sig. Shit vilken grej att få på semestern! Annars rent grav-mässigt så blir jag illamående när jag äter, trött och har ett jäkla humör :) haha!

• Jis

Sputnik klart att det är ok. Jag går typ 8 timmar om Dagen på semestern å det verkar funka. När jag kommer hem ska jag börja träna igen. Kroppen mår bra av det.

• Jis

Nu är jag less på det här, tabdvärken från helveter, akuttid hos superbra tandläkare i NY, pencillin, börjar må lite bättre, vaknar idag m utslag över hela kroppen, ringa mr dentis igen, fick sluta m pencillnet nu å hoppas på det bästa. Jag menar om jag mår såhät hur mår då räkan i magen? Nu vill jag hem!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011