Kelsson1 skrev 2011-05-31 17:45:18 följande:
tredjemaj: Trodde alvarligt inte att jag skulle överleva till VUL. Det som gjorde att det ändå gick var att jag började blöda (inget jag rekomenderar) men fick extra VUL på gynakuten. Därefter när jag hade sett lilla hjärtat slå kunde jag som luta mig tillbaka (även om jag blödde mer) o tänka på att så länge jag inte får fruktansvärd smärta o störtblöder är det lungt. Försök hitta delmål på vägen. Jag åkte iväg över påsk till syrran o fick gosa med hennes ettåriga dotter så fram till det såg jag framemot bara det. Sen var det bara en vecka kvar till VUL!
Vickan: HELT HELT UNDERBART! Visste det! Sååååå glad för din skull! Nu kan du också andas ut o njuta av sparkarna! Det är du värd! STOR KRAM! Visst allt annat står du ut med!
tack för tips vickan och kelsson. Vi har VUL 13/6 så knappt två veckor kvar. Ska försöka med delmål..
Vickan, lät lite konstigt och hårt när även jag skrev att bråck var ett lyxproblem. Menade såklart i jämförelse med om det hade varit något fel på bebisen. Du har haft en sån tuff första tid att du borde få ha det som en dans på rosor resten av graviditeten, så det så