Vickan: Asså jag är inte rädd för smärtan under själva förlossningen, det är väl mer efteråt, jag vill inte att det ska läka ihop konstigt och göra ont hur länge sen som helst efteråt o så..
Och jag kommer INTE bajsa på mig. (förnekelse? kanske lite..) Men jag vill verkligen inte känns som de skulle va så förödmjukande..
Och nej, det känns inte som min grej heller o gno in olja i mellangården.. Som sagt så sprack ju min mamma för att vi var för stora o hade för bråttom så hon sprack liksom invärtes också eller hur jag ska säga. Sen blev hon nog förvisso klippt i mellangården? Jag har inte bett henne peka o beskriva alltför mkt..
Kelsson: Skönt med en bra dag! Du får införa sockerförbud för dig själv. Vilken vecka är du i nu? Fröken-jag-har-ingen-koll-på-nån-annan-än-mig-själv lider av teflonhjärna. Ska ni ta reda på kön på RUL sen? Ska bli kul o se om din magkänsla har rätt!
Viksan: Jag får bara höra att jag har pojkmage men jag tror ändå det är en tjej... men jag vet inte. Min mage är låg men spetsig (dvs inte så mkt ut på sidorna). Ok så ni ska ta reda på kön? Ska bli kul o höra vad det väntas - förutsatt att den bresar o visar upp sig för mamma o pappa
Angående sex, visst vi har väl haft ett par gånger, men nu när jag börjar bli så stor så har jag svårt at tkoncentrera mig och det blir svårt att "få ut nåt" av det hela.. Man tänker så mkt på bebisen och sen så känns det ju annorlunda där nere och summan av kardemumman är att sist vi fick till de så kände iaf jag att det blir nog inte så mkt mer ligga fram tills bebis är född..
Och angående sömn - vet du hur jag sover? På alvedon. Varje dag en eller två tages i samband med tandborstningen..annars kan jag inte sova. Det är stört omöjligt o jag blir grinig o sur o tvär o har så ont o ligger vaken o vänder o vrider på mig så gott jag kan (smidighet kylskåp typ). Har jag haft en ok dag tar jag en, idag har jag haft skitont hela dagen började 4 imorse så idag kommer jag ta 2.
Min bm rent ut sagt beordrade mig att börja ta alvedon i samband med sänggående - "annars kommer du aldrig orka en förlossning o småbarnstiden". Nåt att tänka på!
Fin mage dessutom!