Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Gulligt . Skönt att du slipper vara tokdeppig.

Knytet:  

• Kelsson1

kattm: Skönt att Huddinge håller koll på dig, hoppas det går över fort.
    Jag får försöka fånga det på bild nästa gång

7879: Kom ihåg att du bara är människa o det är mänskligt att fela så var inte för hård mot dig själv. Kram 

• Kelsson1

Sunseed: Ni har inte gjort något dumt. Vad bra att ni fick tag på vagn o förstår dig fullständigt det där med syskonbarn. Vi har fått ärva mycket efter systerdottern o tycker att det är extra mysigt att klä Jenni i kläder som älskade systerdottern haft på sig

• Kelsson1

MissCat: Hon är frisk o kry o hittar på en massa bus. Som under natten fick hon för sig att hon skulle träna på att stå i spjälsängen o hålla fast i sidan, väldigt bra bara tiden som blev lite fel (mellan 2.30 och 3.30).... Så jag är lite mosig efter att ha försökt sjunga vaggvisor till henne under en timme innan hon faktiskt somnade om...

• Kelsson1

MissCat: Hon var rätt mysig då också men det är helt klart en fördel om man får sova hela nätter...

• Kelsson1

7879: Kram! Hoppas det stabiliserar sig hemma för dig.

Sunseed: Hon är faktiskt helt underbar även om hon kan vara påfrestande också  

• Kelsson1

Sunseed: Om du kan så bortse från all statisktik o siffror. Man är nog nojjig ändå . Vet att det är svårt men försök att lita på att det kommer att gå bra nu, det mår du själv så mycket bättre av. Läste tillbaka på gravidbloggen jag skrev (inget jag delat ut bara för mig själv, kan rekommendera det varmt till andra också så har man kvar sina tankar o funderingar om barnet vill se det någon dag) så var jag också väldigt orolig i början. Någonstans på vägen bestämde jag mig bara för att det ska gå bra o därefter började oron avta o jag kunde njuta mer av graviditeten. Det går inte att leva med en sådan oro i längden. Samma sak var när Jenni föddes o jag var orolig att hon skulle sluta andas på natten. Fick bara börja lita på att det ska gå bra för man kan inte vakta de varje sekund och andningslarm ville vi inte ha. Stor Kram

• Kelsson1

Sunseed: Det här betyder inte att du måste låta bli att berätta om du nojjar över något. Vill absolut att du delar med dig. Betyder inte heller att jag lyckades oroa mig helt , var på ett par UL för att säkerställa att allt var bra men lyckades hålla oron borta stora delar av tiden

• Kelsson1

Sunseed: Kommer ihåg att jag hade samma fundering , tror inte att jag någonsin fick riktigt svar på det utan var bara glad när v12 var förbi .

Mariza: Härligt att höra från dig o att allt går bra 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011