Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: IVF och Graviditeten har lämnat efter sig kring 20kg ... Men Jenni är så värd det o jag ska gå ner vikten igen även om det tar lite tid

• Kelsson1

Sunseed: Här går maken ut med jycken innan han går till jobbet så jag behöver bara rasta en gång under dagen med Jenni i vagnen. Min rygg pallar inte sele så det blir vagn . Trots det har jag inte tappat nämnvärt med vikt utan får försöka med något mer drastiskt när jag orkar

• Kelsson1

Sunseed: Min vovve är lugnet själv så det är enkelt att gå ut o gå med vagn o vovve
    Var bor du? (om du vill avslöja det) 

• Kelsson1

Sunseed: Finns många att ta , komma halvvägs, komma under 100 dagar osv osv... komma till v24...

• Kelsson1

kattm: Jag var också bara på gränsen till överstimulerad o det gick bra . Håller tummarna benhårt nu men är övertygad om att allt kommer att gå bra.

• Kelsson1

MissCat: Stort tack för att vi fick komma o hälsa på o tack för fika! Är så kul att komma iväg någonstans med Jenni (o vara välkommen med en stor hund också). Jag har alltid sådan ångest över att lämna vovven ensam, inte roligt att komma hem o se vad hon har hittat på för bus så var riktigt avkopplande att få ha henne med sig.

Sunseed: Som jag skrev tidigare så var jag rätt nojjig (läs övertygad) om att bebis inte levde längre inför KUB. Det var faktiskt primära orsaken till att jag ville göra KUB var att få se att bebis levde o mådde bra (slippa vänta till RUL) och inte för att jag var orolig för ett sjukt barn. Men efter KUB lyckades jag släppa på nojjan o våga lita på att det skulle gå bra. Graviditeten blev mycket lättare då (även med illamåendet ). Så Najje har rätt, graviditeten går fort o man vet inte om vi kommer att få uppleva det igen så försök att njuta lite också

• Kelsson1

Sunseed: Härligt att humöret är det bra med. Visst kan det vara nervöst med "spökveckorna" då symptomen avtar o innan man börjar känna bebis men du gör helt rätt som bara njuter av graviditeten o väntar på KUB. Så spännande att följa med dig

• Kelsson1

Sunseed: Jag har höstdepressioner vanligtvis (även just nu ) men under graviditeten mådde jag väldigt bra . Man kanske skulle vara gravid jämt Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011