Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Grattis till v 13 !

Livets goda ting: Det är jätteskönt att det gick bra på RUL , nu vågar man kanske tro att det kommer gå bra =)

Viksan: Tack !

Ni som haft problem med att skriva inlägg har ni fortfarande det ? Jag har fortfarande problem.

• strössel
    Cahela skrev 2011-05-27 20:12:30 följande:
    Sitter och vräker i mig popcorn, så gott! Vad har ni fått dille på att äta under graviditeten?
    Jag har inte fått dille på nåt förutom att jag har börjat dricka väldigt mycket vatten, så mycket vatten som jag dricker nu under graviditeten har jag aldrig druckit =)
  • strössel
    Cahela skrev 2011-05-27 21:30:29 följande:
    Strössel: Det var till dig jag skulle skriva om vattnet. Vilken tur att du inte fastnat för något speciellt, jag har mina dagliga favoriter.
    Jag har till och med tappat suget för godis Skrattande vilket jag tycker är jättebra. Min svägerska var heltokig i nyponsoppa när hon väntade sin flicka och nu är hennes flicka helt besatt av nyponsoppa lite kul Flört

Ego: Lämnade in mitt moderskapintyg idag till försäkringskassan och fick även svar på lite frågor jag hade.
  • strössel

Vickan l: Hur mår du idag ? Känner du din bebis varje dag ? Jag känner lite då och då men igår tror jag inte att jag kände nåt är det vanligt ? Tror min bm sa om jag inte minns fel att från v 25 skulle man känna bebisen varje dag.

Var på mvc igår och då stod det en emmaljunga vagn där med jeansblack den var supersnygg , då blev jag osäker igen ska jag ha svart eller jeansblack Skrattande tror jag får blunda när jag går ut i fortsättningen.

• strössel
    Vickan l: Ja det är skönt att ha RUL avklarat jag var så nervös, jag får ju ett till ett tillväxt UL pga trombylen och då sa bm att vi kan fråga om det blir en flicka eller pojk. Vi är inte helt säkra än vi både vill och inte vill veta, ja barnvagnen var skitsnygg Skrattande livsfarligt att gå ut och spana på vagnar. Innan har man aldrig lagt märke till barnvagnar men nu kikar man på alla man ser Flört Skönt att man inte behöver vara orolig om man inte känner den varje dag, har inte tänkt på det innan men nu blir man lite nojjig.

Det är snart tisdag, det kommer gå snabbt dit ska du se.
  • strössel

Speck: Grattis till v 29 härligt Skrattande skönt att läsa att jag inte behöver vara orolig, när jag känner nåt så är det på kvällarna eller när man ska sova.

• strössel

Vickan l: Är du väldigt trött ? Jag är trött hela tiden och känner att jag kan sova hela tiden dygnet runt, nämnde det för bm som gjorde RUL och hon trodde jag kanske behövde extra järn. Men det kommer jag inte kolla förrens om 6 veckor men kan man testa och ta extra järn iallafall, och se ifall man blir piggare  ?

• strössel

Ska ringa bm och höra och ser vad hon säger, vet att jag hade ett jättebra värde i v 10 iallafall.

Jis: Det kommer gå jättebra i morgon kram !

Och för kelsson och vickan på tisdag !

• strössel

Jis: Grattis till lyckat kub test vad skönt njut nu av att din bebis har det bra Skrattande

Kelsson: Om man kräkts så kan man gå ner lite och sen som Speck skrev om man äter mer nyttigt osv, tänk inte på det bebisen mår så bra så kram !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011