Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Vem kommer att tacka dig om du kör slut på dig själv utan att fråga efter hjälp? Som du själv säger är det dags att sluta upp med att vara duktig flicka o be om hjälp. Du måste ta hand om dig själv o se till att du får den hjälp du behöver o förtjänar! Stor Kram!

Stora kramar till er andra också  

• Kelsson1

MissCat: Du får gärna posta/skicka bild . Låter som du kommer få just den perfekta dagen som du förtjänar

• Kelsson1

7879: Boka in en tid med BM på BVC och säg att han måste komma med, de kräver det!

Gloxi: Maken har valt att vara med på varenda besök hos BM

• Kelsson1

7879: Familjerådgivning? Förstår om du inte drar med honom till någon som inte är bra. Har du sagt till att du vill ha honom med på BVC?

• Kelsson1

Sunseed: Jag gillade inte lustgasen, blev bara snurrig o illamående. Ville dock inte ge bort masken för det höll i den för glatta livet utan att använda den  

• Kelsson1

Gloxi: Du ser så olika det är. Hade läst så mycket där alla var lyriska över lustgasen så hade höga förväntningar på den men som sagt gillade den inte alls. Först till en början kände inte jag heller så mycket men sen sa BM att man skulle suga mer o då hände det grejer men var som sagt inte positiva i mitt tycke

• Kelsson1

Sunseed: Här är det faktiskt helt ok att klaga! Här vet vi att du är överlycklig över att vara gravid men när du har ont o är sjuk så har man rätt att klaga av sig!
    Håller med 7879 om att du bör undersökas när det rosslar o piper.
    Har du testat bulka upp med kuddar så du halvsitter/halvligger? Skickar en varm kram och hoppas att du snart blir bättre!

7879: Jag är bra på att ge råd om familjerådgivning men följer inte det själv Vi skulle nog också behöva gå o prata med någon men orkar bara inte ta itu med det...

Hemulen: Jag hade inte alls ont i fogarna under graviditeten (fick det efter förlossningen) men mådde illa ända in på förlossningen. Väljer att tro att vi fick en snäll liten flicka som tack för besväret . Håller tummarna att det är så för dig också.        

• Kelsson1

Sunseed: Jag bodde halvliggande i soffan de två första månaderna med maken som passup . Hade fått en stor amningskudde av syrran (som hon sydde själv) men den hade jag bakom ryggen för att inte få ont

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011