Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Tror du gör helt rätt som ger lite ersättning på kvällen, viktigt för mamma att få sova så mjölkproduktionen inte sinar...

• Kelsson1

Låter så härligt med alla små bebisar, saknar den tiden! Gulliga killar som söker efter mamma Ge alla små en extra puss på kinden från mig!

• Kelsson1

7879: Visst är det så, det är verkligen roligt att se hur smart tjej vi har o hur mycket nytt hon lär sig men saknar ändå bebistiden
    Helt rätt åt mormor  

• Kelsson1

Sunseed: Tänk redan v30! Så roligt att lillplupp härjar o att du är lycklig. Håller tummarna att hostan ger med sig snart!

• Kelsson1

Sunseed: Skönt att det löste sig! Fundera på att anmäla individen, så får man inte uppföra sig!

• Kelsson1

MissCat: Jenni snuttade inte men jag satt med henne i soffan o mös i två månader ändå, var inte det minsta intresserad av världen utanför
    Lät verkligen mysigt med joller! 

• Kelsson1

MissCat: Stort Stort Grattis!

Gloxi: Om sömnen så sov Jenni mellan oss i sängen (hon hade en egen madrass av skum som hon låg på) den första månaden. Sedan började hon sova i vaggan, gick bra för henne gjorde bara så ont i mammahjärtat . Men Jenni var från början väldigt lätt att lägga, bara lägga ner o gå därifrån. Vet andra där barn börjat sova ensamma först kring 9månader när barnet varit redo för det. Det är så olika från barn till barn... 

• Kelsson1

Gloxi: Det är så olika från barn till barn. Jenni hade som sagt inga problem med att sova ensam när hon var 2månader gammal, när andra barn har närhetsbehov till de är långt äldre. Har man själv inga problem med det så får väl barnet sova nära tills de är 18 år tycker jag

• Kelsson1

Sunseed: Min BM förbjöd Ikea också mot slutet, blev riktigt sur när jag berättade att vi hade varit dit en helg , tur att vi var klara med shoppingen vid det laget men hon sa att behövde vi något mer så fick maken åka ensam

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011