Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Det är inte lätt när man har småbarn. Vi har också haft stora kriser under året som gått. Hoppas ni kan hitta tillbaka till varandra. Bra tips från andra som testat är parterapi...
7879: Det är inte lätt när man har småbarn. Vi har också haft stora kriser under året som gått. Hoppas ni kan hitta tillbaka till varandra. Bra tips från andra som testat är parterapi...
7879: Din man borde allvarligt fundera på terapi inte bara för er som par men för sig själv om han har så svårt med att hålla koll på temperamentet... Att man ens kan säga något sådant om ett så litet barn!
7879: Jag skulle nog allvarligt fundera på att kräva det. Orkar han inte på grund av jobbet så är det nog dags att se sig om ett annat jobb.
Sunseed: Så bra att du kunnat få så mycket saker, det fick jag också o har verkligen uppskattats .
Hoppas din man blir bra fort så han orkar ta hand om dig igen
Ja snart är du i mål!
7879: Då tycker jag att du får tala om för honom att om han absolut inte vill byta jobb får han se till att hans humör inte går ut över dig eller barnen. Kan han inte hålla det får han vara snäll o söka nytt!
Hoppas ni ordnar upp det.
Sunseed: Stor Kram!
Gloxi: Är vagnen ni funderar på vändbar (vi funderar också på att köpa en )?
7879: Stor Kram!
Sunseed: Fint namn!
Gloxi: Det är helt olika från barn till barn. Jenni var så enkel när hon var liten, bara lägga ner i sängen så somnade hon själv men det förstörde maken fort. Han ville inte att hon skulle somna ensam utan var med henne tills hon somnade så nu får vi inte lämna rummet innan hon sover o tiden blir bara längre o längre...
Andra barn behöver få somna i famnen länge. Vet helt normala barn som velat somna i famnen tills de är närmare året. Så lyssna inte på BVC utan kör på det som fungerar för ert barn!
Sunseed: Jag var ruskigt irriterad mot slutet av graviditeten, inte alls bra när jag har serviceyrke . Till slut fick jag ringa till chefen o höra om jag inte fick gå hem lite tidigare än planerat
Jag längtade inte efter alkohol tvärtom hade jag svårt att dricka ens vin efter jag slutat amma
Sunseed: Jag kan som inte säga så mycket om de tre sista veckorna av graviditeten, kommer ärligt talat inte ihåg de alls
Sunseed: Tror snarare att det var så händelselöst, har säkert bara legat i soffan o drägglat så det är inget att minnas