Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Jag tycker att det är bra att de lagt in dig! Skönt att du fått prata av dig o kan slappna av. Stor Kram!

• Kelsson1

Aurora: Du hade klarat det galant

Sunseed: Hoppas att med värmen får vi en lugnare Sunseed (bara skojar, du är härlig exakt som du är) 

• Kelsson1

MissCat: Skönt med sovrutiner, håller tummarna att de håller i sig (o varför skulle de inte göra det).

• Kelsson1

Sunseed: Sluta med städandet! Speciellt ska du inte vara i kontakt med starka kemikalier nu!
    Hade inget som liknar det du beskriver men handflatorna och fötterna kliade som attan mot slutet så de kollade levervärdena på mig (de var bra). Maken tyckte jag luktade "för rent" efter dusch under hela graviditeten så han fick inte komma i närheten av mig under flera timmar efter dusch  

• Kelsson1

Sunseed: Menade inte heller att du ska ligga som en grönsak , bara att du ska hålla dig borta från starka kemikalier, de är inte bra för dig eller bebis nu.

• Kelsson1

Sunseed: Ok, du är förlåten för den här gången
    Men ring redan imorgon till BM, vänta inte till på fredag. Stor Kram! 

• Kelsson1

Aurora:

MissCat: Bra gjort av lilla killen .

Gloxi: Gullunge som är nyfiken på vad mamma äter

Sunseed: Helt rätt att du försöker röra på dig så du inte riskerar fler proppar. Blir bara så orolig för dig         

• Kelsson1

Gloxi: Ja här äts det ingen godis när Jenni ser på längre

Knytet: Är fortfarande lite ledsen över att du flyttade från oss innan vi hann med en träff, men självklart glad över att du trivs. Hoppas flytten o packandet går så smärtfritt som det bara är möjligt.
    Stor Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011