Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Oj! Löss :( hoppas du slipper dem
Små liven i ditt hår iaf ! :(
Är nog ingen fara :) du vet ju att allt va bra
Me :)
Oj! Löss :( hoppas du slipper dem
Små liven i ditt hår iaf ! :(
Är nog ingen fara :) du vet ju att allt va bra
Me :)
Jag spyr!! Efter en frukt o allt kom upp! Men gör jag Såå gärna :)
Kan man äta en fralla från ett fik med varmrökt skinka o ost ? Ända alt finns ingen kokt o bara ost klarar jag inte!!
Lindis : herregud vad gott att allt var bra !! Vilken v är du i nu !?
När tar moderkakan över ? :). Jag vul om 2 dagar ... Såå nervös !
Eileen : stackare:( var hemma hos min mamma Mkt När hon op sin hand ! Jösses så jobbigt hon tyckte de va :( hoppas de går bra sen när dem tar bort skyddet ! Då får du ju tejp o skena va ?:)
Kelsson: förstår va du menar vännen :(
Man är så känslig :( kram !
Ang mackan :)
Bm sa med de är lyfttorkad salami mm
:) o ätit tv små skink bitar sen grav starta så bog ingen fara :)
Jag fick jäääätte
Mkt flytning då var den vit aktig men sen gult i trosorna ! Jätte Gult?
Är så nervös nu tjejer ! 2 dagar kvar till vul !
Är så jag vill stor gråta rätt ut :( jag vägrar ett ma nu !! Jag vill ha Min bebis !!
Idag har jag som sagt spytt mått jätte illa jätte
Ömma bröst o molvärk ! Ingen aptit alls ... Tror allt de är en bebis där inne :)
Okaj Lindis !:)
Kelsson : jo jag vet Att flytningar är normalt :)
Men när dem är Färgade gör mig nervös o rädd ...
Okaj :) jo
Men va la inte riktigt torra ! Men skönt att höra ! Nu ikväll är dem vita :) tack för ni svarar ! Puss till er! Känns skönt då man är oroad och kan fråga andra..
Najje / nalle ;) har knappt ont alls men när jag har de har jag bara en liten liten stund runt livmodern o v äggstock !
Cafet där jag handlar fralla ärpå
Jobbet mitt o dem får
Varor varannan dag . Så
Färskt eller Sä har de varit fryst !
Är ingen som helst fara sa bm också ! Skönt ! Va nödfall annars äter jag kokt ! :)
Tips på Mat när Man mår illa har minskad aptit ? Kommer knappt ihåg när jag va super mätt sist !
Najje : Gud vad underbart ! Gumman nu kan du njuta lite iaf !:) sött att kalla dem
Bill och Bull :)
Vad ser man i v 9+4? I morgon gäller de ! Gud vad nervöst ! Men hoppas allt är bra !:)
Har idag faktiskt beställt tonibg av håret ! Skall tona de i en färg så jag slipper hålla på . Hoppas inte jag riskerar ma / mf för detta nu . Vissa fattar inte vad jag hört att de ska va farligt o såLäser man på Google ! Där står de ju allt ..
Bär tar livmoderkakan över ?
Tusen tack :)
Det där med föräldra ledigt ! Det blir inte så mkt tillLön :( jag varit sjukskriven mkt detta är pgr av Ivf också . O då får
Man väl mindre ? Men räknas 2012 månader med va ? För jag ska ju ej ha innan maj !!