Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Tar du dig till Kista så kan jag luncha
7879: Tar du dig till Kista så kan jag luncha
7879: Vi får ta en träff någon annan gång, hade inte räknat med att du hinner ut till mig men skadar inte att fråga
Knytet: Så underbara nyheter! Stort Stort Grattis!!!
7879: Vi får ta en fika efter jobbet istället för jag jobbar ju inte i city...
Knytet: Hoppas läkaren hade fel o ni får se att lilla pyret vuxit till sig fint!
Knytet: Men klart du är orolig! Man är orolig i vanliga fall också under en graviditet o har man därpå träffat en idiot till läkare så blir det inte bättre.
Stor Kram o håller tummarna så de blir blå att du får bra besked från CFC. Hoppas att du ringer då o meddelar klåparen de goda nyheterna sen!
Knytet: Håller med Gloxi o hoppas innerligt att din magkänsla är totalt upp mot väggarna
Knytet: Höll andan när jag skrollade ner i tråden o andades ut först när jag läst ditt inlägg . Är så fruktansvärt glad för er lilla kämpe! Ring klåparen o skäll ut honom eller meddela åtminstone resultat o säg att han bör inte ge sina korkade kommentarer med så dålig utrustning!
Knytet: Håller med MissCat, ring patientnämnden med. Stor Kram!
7879: Hoppas ni haft en trevlig semester och att op gått bra.
Knytet: Känner igen det där, hade ju blödningar själv när jag väntade på Jenni. Skönt att allt ser bra ut, håller tummarna att blödningarna snart ska ge med sig.