• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Carlan, vart i Italien ska ni? Jag är i Norra Italien nu, 23-27grader, svag bris. Dvs perfekt. Imorgon ska det vara sådär bra väder här, dvs utflyktsdags. Sen på söndag är det dags att dra till nästa sjö- Lago di Maggiore, kul! Känns helt underbart att ha 3 hela veckor kvar på semestern! Ang det där m syskon, jag å P vill gärna att Flavio ska ha ett syskon. Vi kommer nig försöka hemma rätt tidigt å sen vända oss till FC, har en kvar i frysen...

• Jis

Oj, ja där kan det bli varmt, men under ett parasoll och i vattnet kommer du klara sig fint Glöm inte att packa ner resorb och dricka mycket vatten. 

aha, I see Aurora, klä dig med lite slappa kläder ska du se att deu kommer klara det galant :)

Ankaja: efter allt detta är jag sugen på att donera ägg, vet inte om man får det i sverige eller inte. Men jag vill verkligen hjälpa till för andra. 

• Jis

Karmosin, vi bor på Villa Mira Valle  www.hotelvillamiravalle.com/it/benvenuto/. Det funkar finfint för barnfamiljer (flera stycken här nu). Hotellet är toppen, grym pool, lagom många rum (30), god frukost och middagen på restaurangen är fab. Det skulle lätt klassas som ett 4 -stjärigt hotell om det vore i Sverige.

Lillstintis: jag kommer rapportera, å det som är bra med ASOS är att om det inte är bra är det lätt att bara skicka tillbaka sakerna. Inte speciellt dyrt heller.

EGO: Guud va ont det gör när höfterna låser sig, fy sjutton. Jag har varit ute och gått hela dagen å det ville inte kroppen. Nu är det softande på hotellet som gäller samt gräma mig över att ett par Gucci ballerinas inte fanns i min storlek, de var en halv storlek för stora å dessutom på rea...Buhu! 

• Jis

Karmosin, vi bokade via booking.com, grymt bra sida. Vi bokar nästan bara genom den, bokar i snitt 6 hotell veckor om året privat å det har aldrig strulat! Oj, jösses vilket åskoväder det är här nu, det är så coolt att det ligger över bergen å lixom rullar runt. Ser inga blixtar men hör destå mer. Skönt att sitta på behörigt avstånd :)

• Jis

jag kör vissa saker på autogiro, så det är Amnesty och Sthlms stadsmission som alltid får sina pengar oavsett. sen har jag börjat skänka pengar till speciella ändamål när typ släkten fyller år osv. Dom har ju reda allt.
    Jag är oxå väldigt bra på att göra av med pengar, mottot är: låt dom rulla..å det gör jag

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011