Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Måste ha glömt att uppdatera tråden innan jag kommenterade igår för missade en massa intressant inlägg och det från jordgubbe om RUL- stort grattis!!
Måste ha glömt att uppdatera tråden innan jag kommenterade igår för missade en massa intressant inlägg och det från jordgubbe om RUL- stort grattis!!
Grattis Najje - va underbart att allt såg bra ut! Fina namn!
speck, aurora, jis, karmosin och Vickan- tack för att ni delar med er. jag har så svårt att sätta mig in i att det ska komma en liten bebis snart. Behöver verkligen få läsa era berättelser för att kunna se det framför mig.
vickan - vilket charmtroll!!
Anderska - antar att du också vill att bebisen ska komma ut snart om du varit ledig så länge. Spännande att ni inte heller vet om det blir en tjej eller kille.
Jis - vad fruktansvär och sorgligt att höra. Får en verkligen att se saker och ting i perspektiv. Vill tipsa om ett projekt där familjer i liknande situationer erbjuds en gratis fotografering. Om din vän vet att hon ska gå bort kanske det kan skänka glädje till henne att få fina familjebilder som hennes barn kan ha kvar när hon lämnat http://essencevitae.com/about/
Jag har sett detta projekt via en fotografblogg. Vet inte hur de väljer ut familjerna som får vara med men du skulle själv kunna skicka en beskrivning om dem.