• Luella

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Härligt att det gick bra Jis!

Strössel: Men fy så jobbigt när det gör ont. Hoppas hoppas att det startar snart så du får det överstökat. Förresten, förra gången så använde jag mig av en site för att klocka värkarna. Jag tyckte att det var jättesmidigt och det var lättare att ha koll när man ringde till BB eftersom man har kurvorna framför sig. www.varktimer.se

Aurora: Stackare, hoppas att det går bra hos tandläkaren.

Ego: Jag sitter här med milslånga todo-listor och pack-listor. Det är verkligen inte bara en sak att tänka på märker jag.

• Luella

Jag håller verkligen tummarna för er Linidis!

Själv råkade jag somna bland alla tod-listor och har sovit 1,5 timme så nu blev den här dagen plötsligt stressig .

• Luella
    Eileen1 skrev 2011-10-26 13:07:52 följande:
    Appen med värktimer är köpt till min iphone, tack för tipset!!!
    Varsågod
  • Luella

Vad duktiga ni är som börjar med julklappar nu! Jag får sätta igång med det så fort jag fått fart på amningen så man slipper all stress i december.

• Luella

Strössel: jag glömde säga att handtagsmuffarna till barnvagnen har kommit nu. Dom är perfekta verkligen och det jag inte tänkt på tidigare var att min Brio Go har ett handtag där man ibland vill flytta ned händerna. Det hade inte funkat med en lång då utan 2-packet är utan tvekan det som funkar bäst

Nu har jag fått tid för snittet, 06:45 ska vi vara på BB Stockholm så nu sätter förberedelserna igång på allvar här hemma. Ni får väldigt gärna hålla tummarna för oss imorgon på morgonen så att allt går bra.

Stor kram från jättenervös Karmosin

• Luella

Tack så mycket för alla tummar. Nu ska jag hetsäta lite innan tolvslaget och sen duscha och gå och lägga mig.

Strössel: Det vore så kul om våra bebisar fyller år på samma dag, kan du inte säga det till din bebis?

Sov gott

• Luella

Nu har lillebror kommit och vi är hemma. Operationen var jätteläskig men allt gick bra. Personalen på DS och BB Stockholm är verkligen toppen.

Har det kommit någon mer bebis i tråden?

Kram alla

• Luella

Åh Strössel, nu är det så nära för dig. Vad härligt att få träffa bebisen efter all väntan. Kom igen nu bebisen!

Najje: Jag mår under omständigheterna bra. Det gör jätteont i såret som läker samt att jag inte har några magmuskler alls framtill i magen efter operationen. Dom delar musklerna med fingrarna åt varsitt håll för att komma åt bebisen och sedan drar musklerna ihop sig av sig själva efter ett tag men det tar tid. Sen är amningen en mardröm som vanligt. Jag hade glömt hur ont det gör när en liten stark bebismun suger mat ur bröstet. Jag vill bara gråta varje gång han vill ha mat.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011