• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ankaja, han sa att det var ok att sluta m det, att det antagligen räckte för att få infektionen under kontroll. Jag åker hem 17.20 imorgon, hoppas att rodnaden, utslagen å klådan försvunnit! Uhu!! Inte kul detta. Kel, guuud va härligt!!

• Jis

Åh, nässeluslag över hela kroppen, kliar som fan! Jag undrar hur det ska gå på flyget? Nu vill jag bara hem!

• Jis

Alla mina grav symptom är borta, inga ömma bröst, molvärk, tröthet osv. Jag har ju åkt på en überstor allergisk reaktion för min pencillin jag fick i USA. Jag var på akuten igår, hon sa att det inte skulle kunna påverka räkan men jag känner mig nojjig. Jag menar jag mår skit, pulsen är mkt högre än vanligt, jag testade å tog ett nytt test och det är svagare idag (iof med mitt på dagen urin kissade en timme innan).
    Ringe FC å pratde med en sjuksköterska. Hon sa att det kunde vara för tidigt att se nått hjärta (tänkte på dig då Kelsson )eftersom jag bara är i vecka 7. Katarina var upptagen i operation men hon skulle ringa mig under kvällen...Buhuu, blir sååå nervös. Inget blod inget sånt, det är bara känslan ni vet....

• Jis

jag fick betapred (kortison) i 4 dagar som skulle vara ok som gravid, sen fick jag Tavegyl som är en antihistamin- det kliar nått helt enormt, å gör verkligen ont. Skit pencillin, nu ska jag ALLTID ha en lapp med mig vilka jag inte tål....

• Jis

Kel, som säger att det tar en vecka eller så...idag kan jag iaf gå, det kunde jag inte igår. då fick mannen typ bära mig till akuten. Galet.

• Jis

Jag sitter på gyn på Huddinge. Hcgn såg bra ut iaf, nu väntar vi på läkare. Jag kan säga att hela kroppen ser ut som ryggen. Det svider, kliar å är bara väldigt jobbigt.

• Jis

Jag var på Huddinge nu på kvällen, fick vänta i tre timmar!! sen fick vi komma in och väl där såg dom ett litet pickande hjärta. Åh, både jag å mannen började gråta av lättnad, så sköt att se att räkan levde!

• Jis

Jag blöder lite, ljusrosa, vet inte om det är efter igår eller att jag kliat mig... Ligger just nu på akuten igen, skit allergi!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011