Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej alla vilken värme vi haft idag. Helt slut efter en dag i Furuviks parken.
Ang min undran om ringarna så har jag ju provat dem ihop i butiken när vi letade runt men inte efter att vi köpt dem. Men då ni verkar ha provat dem med gott resultat så vågar jag kanske det också nu .
Ja resa med barn ska man göra innan de börjar gå , såååå mkt lättare. Vi har rest med sonen när han var strax över 1 år och strax över två år. Det är tt himla rännande hela tiden så tur man är två och kan turas om att passa. Vi planerar en resa till Mallis nästa sommar och hälsa på vänner och då är det toppen att den lilla fortfarande är kvar där man lämnar så man bara behöver jaga en.
Lulis - Har också hört att IVF kan göra så man får fel resultat. Har heller inte fått ngn säker förklaring till varför det är så. Det de brukar vilja veta är ju bara transferdagen och om frusna ägg använts, så behövs även datumet då äggen frystes. Det jag dock läst i andra länkar om ämnet efteråt är att vid IVF så har man ofta sett ett förhöjt B-hcg som är en av de saker man mäter i blodprovet. Detta drar ner till en särme siffra, utan att det egentligen betyder ngt.