Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
. Vi var på semester nyligen och det hände en hel del i utvecklingen då. Så roligt att följa och jag blir bara kärare och kärare i henne för varje dag som går. Hur det nu är möjligt.
Sunseed, vad skönt att de hittade en orsak, men stackarn att vara sjuk! Hoppas operationen går bra! Kram Gloxy: läskigt när de sätter halsen, jag ve4 ju vad man ska göra när det händer, men tror jag skulle bli rädd jag med.
Kellson, härligt att höra om Jenni! Miss Cat, träffas gärna och pratar någon gång! Gloxy, vad roligt att h börjat krypa! Tack för ditt stöd, värmer och ger mig tårar. Tack alla för ert stöd, gör så mycket ska ni veta!
Sunseed, hoppas det vänder och blir bättre, inte kul när de små är sjuka
Någon som har samma upplevelse? Min tjej ratar just nu ersättningen PP:s dagtid och vill bara äta mat , gröt och frukt och sedanvill hon ha ersättning två gånger på natten istället, lite småjobbigt..
Najje: tack! Jobbigt att ni haft det jobbigt men skönt att familjerådgivning verkar funka!
Sunseed: Skönt att operationen gick bra, att han ler igen och att det verkar gå bra att äta! Hoppas han går upp i vikt nu så att ni får åka hem till midsommar!
Sunseed, vad härligt att höra att ni mår bra och vad klokt resonemang du har om amningen! Knytet, ja min tjej ratar ju ersättning och välling på dagen, då äter hon mat och gröt så det Blir oftast en gång mat vid 02 o 05. Men är så härligt glad och fin nu, babblar som bara den! Älskar att hoppa i hoppgunga och är jätteförtjust i storasyster är så härligt att se syskonkärlek från båda redan!