• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel, jag som var en sväng i Stenkan idag, storstan. var ju tvungen att sätta på mig decent kläder :)

• Jis

Hur är det, om både jag å min man är långa och stora, kommer barnet oxå bli det per automatik? Eller jag menar är det genetiskt?

Vi spelade klassisk musik för Flavio idag, han gillade introt till Bond och sen Calypso hahaha. 

• Jis

Kasa: visst är jag diabetiker, det är ett helvete att vara gravid kan jag säga :( Det går inte att ha ett bra blodsocker och det MÅSTE man ha. Å det är sjukt stressande. Sen är det stressande att veta att barnet kanske blir större än vanligt. Å herregud, att klämma ut en normalviktig bebis är ju illa nog lixom...Jag ska på Tillväxt UL vecka 28, 32, 35 och 37 så dom har nog koll på mig å bebisen. Hoppas jag

• Jis

Måste bara dela med mig av att magiskt ögonblick idag. Jag å min man låg och spelade musik från F (han gillade The Cure men inte Swedish House Mafia = bra kille ). Det var bara ett sånt fint ögonblick. Tårarna rann för mina kinder när jag insåg att det är vårt barn som ligger i min mage å kickar å gillar bra musik. Åh, jag som aldrig trodde att denna dagen skulle komma.

• Jis

Haha, samma här. Jag börjar tröttna på att säga, oj nu sparkar Flavio igen, å sen be honom känna på magen. Jag tycker att det är så coolt att lägga handen på magen å känna sparkarna:)

• Jis

En fråga, ska på Way out west idag, inte är det någon fara för F? Jag menar jag kommer inte hänga brevid högtalaren å så. Ska stå en bit ifrån. Hoppas att han uppskattar mammas musiksmak (det verkar så :)). Igår hejjade han på mug helavägen från gbg till Tjörn när jag körde mitt i natten. Skönt att ha sällskap eller så kände han min panik till att köra i luften. Ang pappors ovilja att prata m barnet, ladda ner appen babygruppen, där har partner en flik vilket fick min att fatta att det var viktigt att prata m F, det blir dock inte varje kväll :(

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011