Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Hade vi inte en lista med alla födda bebisar någonstans?
Kul att läsa alla inlägg även om jag bara skummar.
Idag har det varit jobbigt, min dotters vattkoppor har börjat klia så jag sov i princip inget i natt då jag skulle trösta henne och amma lillebror. Sen har min dotter skrikigt hela dan för att det är så jobbigt. Det sjunger i mitt huvud nu, det är så himla jobbigt med den här ljudnivån.
Nu är farmor här och roar henne och det är lugnt och tyst och lillebror sover gott.
Kram tjejer
Jis: Jag kände precis som du, oroade mig för hur mycket han åt o hur länge osv.. var nästan helt besatt men insåg sedan att jag behöver inte veta hur mycket han äter, behöver inte bry mig om hur länge. Så länge han verkar må bra, går upp i vikt och FRAMFÖRALLT - Kissar han, bajsar han? Då är allt ok. :D
Jag fantiserade ofta om att man borde ha som på en literkanna - mått så man kunde se hur mkt mjölk man hade o hur mkt han drack.. haha :D Men som sagt, det spelar ju ingen roll. Egentligen.
Åh Jis, självklart ska du behålla armbandet. Vad fint det är och vilken fantastisk man du har som tycker att du är värd en så exklusiv present. TV kan ni titta på hela livet, det här är ju väldigt speciellt och helt fantastiskt att ha kvar.
Hmm, det där med förlossningspresent har jag inte ens tänkt på. Jag har ju gått igenom en tuff vaginal förlossning och ett planerat snitt där jag fick dödsångest plus ett hemskt ont sår i magen. Och för att inte tala om alla hormoner, fruktansvärda sprutor och hemska äggplock. Undrar vad det kan vara värt? Jag får fundera lite .