• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu har jag finally lagt upp bilder på klännigarna från ASOS på bloggen. Kommer inte ihåg vem det var jag lovade det för typ 100 år sedan... :/

• Jis

hahah, ja det är inte lätt med gravidhormoner. Idag så fick vi ett sms av en säljare av en cykel på Blocket. Vi bestämde oss för att åka dit å kolla på den. P säger att han bara mailat på Monark eller Cresent cyklar. Jag vill ha en damcykel av bra kvalitét.  Innan idag hade vi bestämt att vi skulle åka till IKEA å handla till F, typ småsaker men ändå. Så då så ändrar vi på det å åker å kollar på cykeln som visar sig bara vara skit. Sen åker vi till ICA för att jag ska hämta ett paket, då har postutlämningen stängt för 5 minuter sedan. Alltså, jag ville bara lägga mig ner på golvet å skrika å sparka med benen som ett litet barn. Guuuud vilken dålig kväll. Usch usch usch, tur att det är CSI nu å lite fika.

Kel: härligt att det går frammåt med järnvärdet.
    Tredjemaj: det kommer gå strålande, å njut imorgon, det är så roligt att se vilken aktivitet det är. Det var efter RUL jag verkligen började känna F på riktigt. När man såg hur mkt den sparkade där inne så fattade jag att det MÅSTE kännas :) Å roligt att du gillade klänningarna, jag är super nöjd. 

• Jis
    Lillstint skrev 2011-08-23 08:00:49 följande:

Jis: Jättefina klänningar! Det är så roligt att läsa din blogg! Jag beställde faktiskt också därifrån och var supernöjd med det jag beställde! Allt passade! Och jag fick jättemånga fina komplimanger för en av klänningarna som jag hade på mig på en fest.

Ang. att boa: Jag har också lust och vill göra så mycket därhemma men varken orkar eller kan p.g.a. fogarna. Kan ju inte ens plocka ur diskmaskinen vissa dagar!  Så jag avundas också dig Strössel! Du får gärna komma hem till mig och fixa också. Har också ett bord som behöver oljas och slipas Flört. Har redan bestämt att vi ska köpa in en riktig storstädning av hemmet i höst.

En sak, som jag ser att ni skrivit om här innan ,och som jag varmt kan rekommendera, är en gravidkudde. Så skönt när man sover och även att krypa upp med i soffan.

Kel: Ang. järnvärde. Jag hade 120 sist hos BM och det tyckte hon var jättebra. Jag äter inga järntabletter, däremot ACO Kvinna vilket hon uppmuntrade mig till att fortsätta med. Vid inskrivningen hade jag 130 såg jag i min journal, så det har ju sjunkit en del.

Men du, stort tack. Roligt att du gillar bloggen. Vilka klänningar slog du till på, kan ju alltid beställa igen. Visst gick det snabbt och var bra priser? Och roligt att ha något som inte kommer från H&M :)

Jobbigt med fogarna, jag är ju en av dom som mår så sjukt bra som gravid, har massa energi, vill pyssla hela tiden och bara njuter. Jag veta tt nu inte vill höra det som har ont, jag hoppas att det vänder snart. jag har sagt till mig själv att i höst ska allt ut ur skåpen och  de ska storstädas, inget ska lämnas till slumpen.

Jag beställde en gravidkudde i söndags, hoppas den kommer snart, ser fram emot den. Den verkade skön.

Ang järnvärde så hade jag 121 förra veckan och det var BM väldigt nöjd med. Så är hon nöjd är jag nöjd      
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011