Spets, vad härligt att han blev så glad. Det är sådana minnen man har kvar resten av livet och vårdar ömt.
Vickan, ja men just det. Jag hade helt glömt bort det där med att pappan inte får sova kvar överallt. Det var ju därför jag så himla gärna ville till BB Stockholm, där har dom bara familjerum och dessutom patienthotellet som iofs Danderyd också har. Trafiken dit är iofs inte alltid så roligt från stan. Grattis till köpet av garderobsvägg föresten!
Kelsson, vad tråkigt med din pappa. Kram
Vickan och Kasa, vilken tuff bebistid ni båda verkar ha haft med förra bebisen. Jag fick föresten också någon inflamation av allt bärande och hade någon stor svart läskig grej på armen. Hon gillade inte selen så den här gången tänkte jag testa bärsjal vid sidan av selen.
Anderska, grattis till lyckat VUL. Min arbetsgivare hjälpte till med bruttolöneavdrag sista IVFet så min chef har vetat hela tiden och rekryteringen av ersättare är redan klar.
Jis, välkommen hem!
Speck, om jag minns rätt får man en blankett hem när barnet är registrerat där man fyller i kontouppgifter etc. Du behöver inte ansöka om det.