-
-
Kelsson: Jag har hört olika att mellan v 18-20 skulle man börja känna bebisen och efter v 25 borde man känna den varje dag. Men bm sa att det är så olika från person till person så det är så svårt att avgöra. Men om du vill göra ett extra UL så ring eller bara gå till bm och lyssna på hjärtljud.
-
Kelsson: Du kommer säkert börja känna bebisen snart varje dag du kanske har en lugn flicka i magen det fick du ju hade jag glömt jag skulle säga pensel och sa stämpel hela dagen igår så min hjärna är lite ur balans just nu haha
-
cattm: Välkommen hit till den här tråden och grattis till ett plus !
-
Kelsson: Härligt att du gått halva tiden det går undan.
-
Vickan l: Åhh kan man inte få se bild på ringen ? jag har vitguld både i förlovningsringen och vigselringen och med stenar i båda.
-
Åhh mysigt med bröllopsbilder lägger ut två på mig med
-
Tack jag skulle oxå vilja gifta om mig för det var verkligen en underbar dagKelsson1 skrev 2011-07-21 13:43:10 följande:Strössel: Verkligen fina bilder! O väldigt fina ringar. Nu blir jag sugen på att gifta om mig! Vad tror ni maken säger, tror ni att han går med på att gifta sig en gång till med mig?
-
Vickan l: Vilka supersnygga ringar hur fina som helst jag älskar vitguld.
-
Ankaja: Grattis till en liten flicka, är jag den enda som INTE kan få veta skulle bott i en annan stad och vad kul att du ska gifta dig mys med bröllop i magen och bröllop
Speck: Min man jobbar oxå sista kvällen i morgon sen har han semester i 3 veckor underbart, om jag inte minns fel så har väl Kasa semester hon skulle väl ut till havs eller ? Du gör rätt i att ta med bb väskan man kan aldrig veta vad som händer
Vickan l: Tycker det är kul att det har pratats lite om bröllop, då får man lite annat att tänka på !
Anderska: Jag tyckte vecka 13 och framåt till RUL var så sega och jag kände mig oxå helt normal då förutom att jag kräktes men jag kände mig inte gravid så kallad spökveckorna.