Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ännu ett inlägg från teflonpannan här ...
Ego den här gången: Jag gick in i v19 idag!!!! O det är fredag, får se hur jag firar det, kanske genom att sova på soffan en stund när jag kommit hem
Ännu ett inlägg från teflonpannan här ...
Ego den här gången: Jag gick in i v19 idag!!!! O det är fredag, får se hur jag firar det, kanske genom att sova på soffan en stund när jag kommit hem
Jis: Visst gör det, i februari hade jag aldrig trott att det var möjligt
anderska: Tack! Nej, jag har inte nyst, tror att maken gör det istället för mig varje morgon
Lulis: Helt ok, jag hade också flera veckor i början av graviditeten då jag inte orkade skriva något! Du är välkommen att läsa så mycket du vill o skriv när du känner för det/orkar!
Låter helt underbart med bostadsrättsvilla på landet. Visst kommer det vara en omställning men är säker på att ni kommer att älska stället! Stor Kram o ha det så skönt på landet!
strössel: Vad köpte du? Vi har än så länge lagt ut ca 300kr
strössel: Det var väldigt mycket grejer . Väldigt fina saker, förstår att du köpte de.
anderska: Men 50% kan ju vara bra nu när du är gravid så du inte tar ut dig för mycket
Lillstintis: Stort grattis till lyckat RUL o v20! Inga tvång till antal inlägg här skriv när du orkar/hinner. Stackarn med foglossning, håller med Vickan försök ta det lugnt för att inte få det så jobbigt med foglossningen.
Jis: Sådana kvällar behöver vi mer av. Jag slog på stort o vilade i soffan tillsammans med maken . Just nu under graviditeten har jag inte klarat av att äta fisk just för att det smakar fisk
anderska: Det har du rätt i, men 50% måste ändå vara bättre än inget o så tar du inte ut dig i onödan.
Aurora: Låter urmysigt! Tänk snart gosar du med din egen!
Ego: Var in på H&M idag o köpte lite kläder från rean, väldigt glad nu
Strössel: Lite kläder till oss men ja även två bodyn
litenbus: Säkrast är att ta ett test, men mensen kan skjutas om du har tagit progesteron. Håller tummarna för dig!
litenbus: Du kanske vill gå med i ursprungstråden där det finns andra som väntar på att få plus: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html