Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ja nu slipper jag oroa mig över det och jag är så glad att sjukskrivningen snart är över, har varit sjukskriven så länge och det har varit  många möten många lappar att fylla i många telefonsamtal osv så det ska bli skönt att slippa det iallafall och bara tänka på bebis och förlossningen.. Ja skönt att min bebis mår bra Skrattande men den älskar att skrämma slag på sin mamma.

Tredjemaj: Ja det är skönt att ha fått det beviljat.

• strössel

Kelsson: Visst var det mysigt att lyssna på hjärtljud, ultraljud är oxå kul men jag tycker att hjärtljud är speciellt. Lyssnade i 40 minuter igår låter lite som en galopperande häst Skrattande

Anderska: Spöktiden brukar väl vara runt v 13-18.

• strössel

anderska: När jag åt postafen så blev jag jättetrött ville sova hela tiden, så jag  tycker inte dom var bra. Men testa och se om dom passar dig.

Viksan07: Min kompis fick oxå en rullator i sin andra graviditet, hon tyckte det var jobbigt i början men sen gick det smidigt.

Vad jobbigt för er som inte kunnat sova, jag har vaknat runt 7-8 i flera månader nu är jag så trött så jag sover till 11-11.30 varje morgon.

Önskar alla en trevlig dag själv ska jag ut och åka båt Flört

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-07-27 17:46:54 följande:
    Ego: Vagn äntligen beställt! Blev Emmaljunga Classic Sport med JeansBlack i sittdelen och Limited Edition BlackBeauty i Citykorgen. Såå fiiiint!
    Vad kul superfin vagn  Skrattande har jeansblack i både ligg och sitt men limited edition så det skiljer sig lite och jag valde en city cross.
  • strössel

Kelsson: Skillnaden är som Vickan skrev små detaljer vi kommer ha två dragkedjor på sufletten bak på både sitt och liggvagnen så man kan fälla upp så det blir lite svalare. Sen skiljer sig skinndetaljerna på vagnen och på skötväskan och så har den svart/vitt chassi.

• strössel

Viksan07: Ha det så skönt i Arvika , min kompis tyckte oxå det var jobbigt och pinsamt i början men sen struntade hon i det bara det kändes bra för henne. Det är inget att skämmas över och jag tror inte att folk reagerar på det heller bara nåt man inbillar sig kram !

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-07-28 15:05:24 följande:
    Strössel: Vad är det för märke o var köpte du den o om du vill får du berätta vad den kostade Många frågor nu...
    Jag köpte den i Ullared den kostade 695 kr tror det är Ullareds egna märke babyboom står det på lappen. Den får duga till våran bebis sen köpte jag även en åkpåse till bilbarnstolen i Ullared och den kostade nåt på 300 kr tror jag det var. Du får fråga hur många frågor du vill Glad
  • strössel

Kelsson: Jag testade att lägga åkpåsen i deras vagnar som dom hade och i dom passade den perfekt, tror det är standard mått på de flesta åkpåsarna som passar till de flesta vagnarna. Om du vill kan jag mäta den och sen kika på hur bred citykorgen är.

Vickan l: Attans att dom inte kunde se vad det var, synd att du ska ha ont ända fram till förlossningen, jag har börjat få ont i ryggen och mina fötter är svullna och gör skitont.

Aurora: Skönt att ha färdigt städningen nu får du fixa i den nya lägenheten i lugn och ro Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011