Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack för alla lyckoönskningar! Om jag får reda på kön så kommer jag att meddela det här var säkra på det

Speck: Det är helt ok, man kan inte minnas allt (i mitt fall inget )

Ego: Nu är dagen fulländad... Fick tamej Faaan diaré till råga på allt annat elände Rynkar på näsan. Vet inte om jag har blivit magsjuk eller om det bara är något jag har ätit. Hur bestämmer man om man kan gå till jobbet eller inte?

• Kelsson1

Anderska o Jis: Too late Diarén tog slut igår kväll redan, inget i natt o har fått behålla frukost o förmiddagsfika. Känner mig dock konstig i magen som svullen o gör lite ont vid vänstersida (från naveln till vänster mot höfen till). Är också helt slut idag, vad nu det kan bero på.
    UL är kl16 i eftermiddag så lååång väntan

• Kelsson1

Jis: Har inte haft sådana problem tidigare. Det är därför jag blir lite fundersam. Men men det är ju RUL idag så då får jag veta att allt är bra, kan ju passa på o fråga sköterskan om svullna magen...

• Kelsson1

anderska: Jo nu har jag jobbet att tänka på fram till UL så det kommer att gå bra för min del. Vilken tur nu får du också annat att tänka på!
    Jag har som sagt inte haft problem med tarmarna annat än att jag har kunnat vara gasig, annars har magen fungerat förvånansvärt bra. Problemen kom igår helt plötsligt o försvann lika oanmält (välkommet iofs att det försvann )

• Kelsson1

Känns bättre i magen nu efter lunch, så är mindre orolig nu. Konstigt jag har som sagt inte haft andra besvär med magen än gaser men jag har nog haft nog med illamåendet

• Kelsson1

Finns det någon som kan hålla mig vaken? Är så trött att jag håller på att somna där jag sitter! Som tur är har jag bara två timmar kvar på jobbet...

• Kelsson1

Speck: Har ju slutat med kaffe helt, har inte druckit någon kaffe sen i mars men annars var det bra tips. Vågar bara inte smita ut, lunchen blev typ en halvtimme längre än tillåtet Obestämd Måste jobba in det imorgon...

• Kelsson1

Speck: Jag vet att det är ofarligt i små mängder, jag var beroende o kunde inte det där med lite. Fungerade i ett par dagar men sen var jag alltid tillbaka i normalkonsumtion (som brukade betyda minst 6 STORA MUGGAR om dagen). Därför valde vi tillsammans inför det här försöket att lägga av med koffein o bytte till koffeinfritt kaffe. Sen i början av graviditeten har jag mått så illa att jag har inte kunnat dricka kaffe alls. Är numer inte ens sugen. Te har jag druckit framt till i början av semestern, sedan blev jag illamående även av det Obestämd.
    Eftersom jag jobbar som konsult o är fortfarande rätt ny här så har jag fortfarande ögonen på mig lite extra, så tror att det är säkrast att jobba in halvtimmen för att slippa trubbel . Det gör inte så mycket jag kan jobba in en kvart imorgon o en kvart på torsdag. Känns knappt när jag ändå får sluta kl15, så då blir det 15.15...

• Kelsson1

Ego: RUL gick bra, bebis var lite osammarbetsvillig o ville inte vara med på foto så blev ingen tydlig fin bild. HON var lite blyg Jo en liten flicka som gömmer sig i magen på mig! Kunde inte hålla tårarna borta, börjar nästan gråta nu också när jag tänker på henne!!!

• Kelsson1

Tack för alla gratulationer!

Strössel: Läste en tråd här på FL, tror det var under Gravid, Ultraljud där de skrev att BM måste tala om kön på barn om de ser det på UL, tydligen någon lag eller regel om det. Hoppas de råkar se vid nästa UL!

Lillstintis: När var du beräknad? Jag är beräknad enligt Äggets ålder till 9/12 o BM ändrade INTE på det men hon sa att hade man gått på mätningarna så hade det ändrats till 12/12.

anderska o Jis: Håller tummarna hårt för er imorgon även om det inte behövs!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011