Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Kelsson: Brukar oxå sitta och titta på hur magen skumpar runt på kvällarna. Bättre än vilken film som helst! ;)

Jodå har allt packat och klart. Till och med en liten lista bredvid väskan med saker som ska med men inte kan packas riktigt än... som mobiler, laddare, lite mediciner o sånt. :) Herre jösses vad jag har med?  Eh... ALLT. ;) 
    Till mig bland annat: Amningslinnen, amnings-BH, mjukisbyxor, amingsinlägg, necessär med allt som kan behövas, mjukt wc-papper, energy-bars, journal/blodgrupperingspapper, bok, tofflor
    Till bebis: bodies i både stl 50 och 56, 2 par byxor, strumpor, fleecedress, mössa, tossor, babyskyddet, filt,
    Till maken:  badbyxor om vi kan bada ihop och ombyte, necessär
    Övrigt: kortspel att fördriva ev. tid med , kamera med extra batteri

Är nog massor mer, men kom inte på mer just nu. :) Vi har iaf en stor resväska så det ser ut som vi ska på semesterresa. :P 

• Aurora1979

Kelsson: Ja stoooora bindor har jag packat ner oxå, och dextrosoltabletter har jag i handväskan. Tänkte väl köpa några tidningar att fördriva tiden med oxå. Pyjamas har jag med i väskan, men bara en...

• Aurora1979

Kelsson: Du är absolut inte ensam om sådana tankar, jag är oxå rädd för hur det ska bli och hur vi ska bli som föräldrar till det här stackars barnet. Men alla säger att det kommer naturligt på något sätt så vi får väl lita på det.

• Aurora1979

Strössel: Det är inga vanliga bindor utan något som svägerskan tog hem från jobbet till mig (egentligen något de har till de äldre för "analläckage" hehe), har 3 paket så jag har packat med några bara "just in case".

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011