Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Vad underbart! Grattis!
Jis: Vad underbart! Grattis!
Speck: Förlåt glömde aldeles . Då får du berätta om hur enkelt det var när bebis beamades ut så vet jag om jag också ska beställa en sådan förlossning .
Silverklar: Tackar! Härligt att höra att allt bra med dig. Har du hört med BM om du ska äta extra järn när du är trött o hängig?
Helt klart har du en livlig bebis i magen o inget annat, tycker att du kan andas friare nu när allt var bra på KUB.
Hoppas att du får reda på kön på RUL, det var helt fantastiskt!
Stor Kram!
Silverklar: Det lät ju bra. Trötthet är ju inte värsta gravidsymptomet man kan ha . Men nu kan du slappna av när KUB är över då är också värsta MF risken förbi. Hoppas att även tröttheten blir åtminstone mindre.
Silverklar: Har slutat hoppas, då blir jag inte besviken
Spets: Så är det att vara gravid! Brukar kalla mig själv för Teflonpanna eller gravidhjärna kommer inte ihåg någonting alls! Allt måste in i telefonens kalender som påminnelse annars existerar det inte...
Vad snällt av doktorn att ge dig tid ändå. Stor Kram!
Spets: Visste väl det men skönt att få det bekräftat! Nu kan du slappna av o njuta av graviditeten! Härligt! Stort Grattis!
Strössel: Stackarn, lägg dig o vila en stund o drick vatten så hoppas vi att det går över! Stor kram!
Speck: Tack för info, så vet man vad man har att vänta sig längre fram. Fast med min teflonpanna till hjärna så lär jag ha glömt det inom ett par dagar
Viksan: Stackaren, som om du inte hade nog svårt. Däremot så har läkaren tyvärr rätt, man ska inte ligga o vila vid diskbråck det blir inte bättre av det. Försök ta alvedon o röra lite på dig så hoppas jag att det snart ger med sig. STOR KRAM!
anderska: Torkade plommon ska få magen igång, inte väldigt gott men gör det de ska.
Ego: Ny vecka idag v20 (19+0). Helt otroligt om bara en vecka har jag gått halva tiden, det hade jag inte trott! Känns som det var i förra veckan jag oroligt väntade på första VUL och att gå förbi v12...
Cah: Passar på att gratulera dig även här till lilla Elsa och att allt till slut såg bra ut!