Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vinternbebis: stort grattis igen !!! Så mysigt !:) härligt att personalen va då goa emot er !!:)

Vickan : varför plockar du bara ut 2-3 dagar då?

• skatten12

vart o beställt vagn =) En Emma ljunga blev de:)
    Mjuklift ska vi ha =) men hoppas verkligen inte de blir för varmt med den, Dem säger att de svalkar med de goa materialet och värmer på vintern :)

Vet ni nått??

ÄR SUPER nööööjd!!Hjärta
  • skatten12
    anderska skrev 2012-02-01 14:10:42 följande:
    Hoppas ni alla har det bra med era bebisar och ni som är på gång med bebisar. Själv drar jag mig ur tråden.
    Hej då! 
    nemen oj? va är detta? :( Hoppas de inte hänt nått?
    massadillan skrev 2012-02-01 13:50:09 följande:
    Cool var på inskrivning i dag!! Jag var lite orolig för att jag skulle behöva göra det här jobbiga testet då man ska fasta och sedan dricka ngt söt vätska och ta prov och sedan komma tillbaks igen mm mm men allt såg bra ut än så länge jag hade 6.2 och har man över 8 måste man göra testet ;)
    Och så fick jag reda på att jag inte är konstant förkyld utan bara gravidtäppt i näsan, torr i ögonen tänk vad mycket man inte vet!! Det börjar kännas lite mer verkligt nu att jag har en liten liten minivarelse i magen som vid det här laget inte längre ser ut som en ärta!! Men vi kallar han fortfarande för Ärtan ;) 
    vilken v är du i nu??=)

Tror ni denna blir bra i Maj?? Jag oroar mej för att de kommer bli för varmt, men dem säger de svalkar .. Nån som haft eller känner nån med en sådan??

• skatten12

Enya ja de är de jag tänkte me men den
    Säger på baby huset att så är det inte. Så
    Hoppas la det men känns ändå
    Varmt !!

• skatten12

Hej tjejer!!! Glad alla hjärtans dag!! Tror bebis lagt sig nedåt nu. Ska till bm i morgon så då får vi se:) gått upp 4 kg vid v 29 ( förra v ) och mår bra :) men börjar bli trött igen , men kan vila mig :)

• skatten12

Visst låg bebis neråt :) jag visste det :) allt va normalt lite minus på vikten men jag är liten och kan inte få jur stora bebisar som helst :) väger nu 1300 och kommer ca väga 3000 vid 40v :) så en
    Liten knodd !! Mysigt :) vad har De för st dem som Väger så? 50??

Själv är jag lycklig !!!

• skatten12

Ja va tul för att det är Ivf grav, men min bm är rörig och vet ej att dem Tatt bort dem
    Rekommendationerna . Men
    Vi fick bara för att hon lovat ul och gjort fel själv :) jag ligger mitt på kurvan så
    Tul behövs inte egentligen .
    Liten är jag , endast gått upp 4 kg så väger 58 kg:)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011