Kasa: Om de va pinsamt för nån så var det det för mig, och det bjuder jag på. Skönt att du mår illa! Härligt med grav tecken!
Kelsson: Ang pengabortfall vid sjukskrivning - jotack. Stackars maken. Men det är ju bara o vänja sig... Jag o maken försöker kolla igenom våra utgifter och framförallt på maten skära ner påalla dessa småinköp och dyra middagar.
Aurora: Jo kupan blir större om du tar större omfång. Jag har vanligtvis 70B och nu har mina bröst vuxit och även min omkrets och jag hittade en BH som passade och det var stl 80B, testade den och en 75B och 80B hade större kupa samt var bekvämare runtom. Jag har också hört nåt om att sen när man ammar ska man inte ha bygelbh - men varför säljs det då amningsbh:ar med bygel? Jag tror inte det är nåt att bry sig om.
Strössel: Jo jag har kollat på babyproffsen men de tog också 500kr för sina gravidbälten. Jag kollade lite på blocket igår och det finns såna till salu för 250kr (ex frakt antar jag) men eventuellt har min syster en kompis ett sånt som jag kan få låna! Avvaktar svar om det.
Jis: Grattis till lyckat VUL! Och sörj inte FC för mycket, du kan ju åka tillbaka dit med bebisen sen när du ska lämna in det där gravidpappret man skulle fylla i.