Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Men vad f*n! Skicka ett klagomål med mail till SL med tid och linje så vet de vilken chaufför det är. Vilken idiot! Förstår att ni är upprörda!
Jis: Men vad f*n! Skicka ett klagomål med mail till SL med tid och linje så vet de vilken chaufför det är. Vilken idiot! Förstår att ni är upprörda!
kelsson: men kan man ha amningskupor i linnena? Så att man inte läcker menar jag. Jag hatar att vara utan bh, men det kanske är opraktiskt med bh i början??
Aurora: Ja, det är därför jag också jag inte gillar att vara utan bh, vart köpte du dina amningsbh:ar och amningslinnen? Du har säkert skrivit det innan, ursäkta min glömska..
Jis: Jag får pröva mig fram helt enkelt...
Bra att ni skickat mail till SL!
maria liam: Men din stackare!! Så kan du ju inte ha det, att du mår bra av att inte äta för att slippa magsmärtor! Har de inget annat de kan göra för dig? Kram!
Luella: Min kompis klara först nu av att göra sig av med sina barns favoritbebiskläder... de är 15 och 18 år... ingen brådska med andra ord
maria liam: konstigt att de inte bett dig försöka med glutenfritt. Jag är som du, drar ut på läkarbesöken i en evighet. Du får tänka på att du har haft massor omkring dig, inte bara nu utan även innan med IVF-svängen, alla hormonbehandlingar, minus hit, plus dit, graviditet, bråk med din mamma, du har blivit mamma, lite jobbigt med din man... kanske inte så konstigt att magen pajjar ihop, du har gått igenom massor på bara något år!!
Kram på dig och försök att sätt dig och ditt välmående främst ett tag!
kasa: Haha, ja, det blev lite snabba svängar där ett tag, men jag hoppas verkligen att de stannar minst tre veckor till. Fattar inte att det är så nära nu! Tar du hand om dig? Stressa inte för mycket!
Tänkte lägga in en magbild igen (nu kanske det inte blir så många fler... )
lite roligt att jämföra hur den har växt.
V 11
maria liam: Vad bra att det är bättre mellan er och bra att du sätter gränser! Tack för komplimangen!
Lulis:Ja, det är ganska otroligt att det är två snart färdiga bebisar i den kanonkulan! Men det känns kan jag säga!
Ingen som klandrar dig för att inte hinna svara på inlägg eller skriva så ofta. Tror nog att det kommer lugna sig med lillans oro och närhetsbehov. Tänk att bara ha varit i den här världen i ett par veckor, såklart att alla intryck och ljud kan vara skrämmande. Jag hade nog inte åkt på kalaset om hon blev så orolig sist, kanske hon behöver bara vänja sig vid er vardag först? Jag är ingen expert, men så hade jag nog gjort. Hoppas ditt blodtryck går ner och lillans vikt går upp. Kram till dig!
Jis: Bra jobbat med viktnedgången!
vinterbebis: tack!
Fick ett paket med posten idag från min kära svärmor, två randiga, jättesöta mössor och 8 par sockar från PoP. Hon är så snäll!