Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck: Hur går det med lille Loke ? Får du gå upp många gånger på natten och mata honom ? Vilken storlek på kläder har han nu i början ? Många frågor till en nybliven mamma![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hemma från Mvc allt såg jättebra ut, och nu ligger jag på kurvan igen och bebisen ligger med huvudet neråt. Och när vi lyssnade på hjärtljud så sparkade den läkaren hade mailat henne och eftersom allt såg bra ut så ska jag bara få ett TUL om det blir avvikande med SF måttet.
NN81: Välkommen hit och stort Grattis
Viksan: Låter smarrigt med chokladmunkar har inga cravings och tur är det för annars hade nog vågen gått sönder. Fick väga mig igår och hade gått upp 14 kg och jag frågade bm om hon tyckte det var mycket men det tyckte hon inte konstigt nog. Hon ville nog bara vara snäll
Kelsson: Tack och grattis själv till ny vecka
Lillstintis: Visst är det en härlig känsla att vara under 100 dagar jag har 55 dagar kvar till BF.
Usch jag städar det är så tråkigt, men bra att man kan ta en datapaus emellan Är så glad ringde hyresvärden idag och jag ska få ett till förråd på 10 kvm så nu kommer jag kunna ta mig in i gå in garderoben kommer få massa plats där när utemöblerna och annan skit åker ner i källaren. Ännu en sak jag kan bocka av innan bebisen kommer