• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Shit va ballt NN, stort grattis. Är ni i chock?

Jag å mannen (och mamma ) var å kollade in F idag, det var en som inte ville samarbeta. låg som en liten räka så det var svårt att mäta magen. Det gick efter 45 minuter å en annan BM. Summa sumarum såg allt bra ut, F låg +6,3% över kurvan, å det är ju helt ok..Shit va nervös jag är att han ska bli en bjässe. Oavsett min diabetes eller inte så är både jag å min man långa å stora så det tyder ju på att F oxå kommer bli det..

Fick en bra bild, på en fot..hahah, det var det, det gick lixom inte :)   

• Jis

Tredje maj: skönt att det såg br ut, samt grymt HB:) jag är oxå sjukt trött å har ett HB på 124 kan inte skylla på det heller :) Ego: min rygg tar död på mig, typ på höger sida nere vid svanken. Kan knappt ligga på rygg å sen ta mig upp :( är som en gammal tant :(

• Jis

Kel:bra skrivet om mag storlek. Mamma hade pratat m min moster som sett en bild på mig i v 27 å tyckt att det såg ut som jag skulle föda vilken sekund som helst. Då hade mamma svarat, har du aldrig sett en höggravid kvinna innan? Dom ser inte ut sådär iaf! Onödig kommentar, magen är ju så stor som den är! Vi är lite bra (jag iaf) på att köpa små presenter osv..eller bara för den delen sätta på tandcreme på tandborsten:) Ego; idag är det BM besök, ska fråga om ryggen, å mina ljumsk- skavsår som aldrig ger med sig å lite annat smått å gott... Känns som jag hänger på SÖS varje dag nu :/

• Jis

Kommer precis från min BM, så skönt. Fs hjärta slog 132-148 slag/min, han var busig som sjutton å flyttade på sig hela tiden:). Jag hade lite äggvita, vita och röda blodkroppar i urinen, hon skulle skicka det på analys, säkert ingen fara. Hpn tipsade om tens-apparaten för ryggen samt vetekudden. Blir till att testa den ikväll. Frågade oxå om det där m vilken sida man ska sova på, hon sa att det kvittade, man rör sig så mkt varje natt så det var ok att även sova på höger! Skönt!!

• Jis

Kasa, jag tror som Kel skriver, ökad blodmängd. Jag tänkte att jag ska gå på salong å vaxa, jag tycker att det börjar bli svårt som det är nu..men inser att jag ser ju knappt down there längre...men jag vill gärna ansa lite ändå :)

jag hade dille på filmjölk, ingefära (sån till sushi) och räkost :) hahah. Nu har det lugnat ner sig som tur är :)  

• Jis

Åh, sitter på tåget till Köpenhamn, känns sjukt lyxigt att ha 5 timmar på att göra inget, kolla på film å läsa. Haha, jag är über-social i vanliga fall men nu känns det bara, eh...jag orkar inte. Kan ju bero på att jag sover så himla dåligt, vaknade av världens kramp i natt, skrek rakt ut å ville dö typ. Känns fortfarande i vaden, måste köpa magnesium.

• Jis

Kelsson: I will, det är iof tjänsteresa med nätverket (Gd-sekreterare) som jag är med i, så det är jobb, jobb jobb å sen lite roligt. Ska dessutom hänga kvar i Köpenhamn/skåne under helgen och mysa.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011