Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan I skrev 2011-04-14 21:14:20 följande:
    Toppenresultat Strössel- Grattis till oss . Ännu ett steg på vägen avklarat!
    Ja visst är det skönt när det går framåt, går in i v 14 i morgon nu rullar det på Skrattande fick ju titta på min extra länge för den var så busig och inte ville lägga sig rätt Flört kanske för att visa titta nu extra noga jag lever Solig
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-15 08:41:41 följande:
    Glömde berätta att enl graviditetsuträknaren här på FL går jag in i vecka 7 idag (6+0), har aldrig tidigare lyckats ta mig förbi graviditetsvecka 6! Varje dag är en vinst nu!
    Vad skönt att du redan är i v 7 och som du skrev att du aldrig tagit dig så här långt tror jag betyder att detta kommer gå väldigt bra. Snart är det nedräkning till vul med och då får du se den lilla, men jag förstår hur du känner jag är i v 14 idag och tror fortfarande det ska gå åt skogen. Tror aldrig jag kommer våga tro fullt ut fast man borde och verkligen njuta av att det har lyckats så här bra.
  • strössel

God Morgon alla gravida hoppas ni alla får en underbar lördag !

Vann budgivningen på tradera, har köpt ett gravidbälte till bilen tänkte det kunde vara bra att ha när vi åker långt så jag slipper ha bältet rakt över magen.

• strössel

Kelsson och Kasa: Hoppas det slutar kommer mer rosa blod, att inte veta vad det beror på kan vara jättejobbigt och som vickan skrev att bara kunna vänta och se är otroligt jobbigt med tanke på vad vi gått igenom för att få våra plus. Tänker på er stor kram till er båda.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-16 17:56:41 följande:
    Mumlan: Tack, kanske ska kontakta de ändå. Fortfarande rosa på pappret vid toa besök o haft ont i magen hela dagen, inte så mycket som jag haft vid mf men är rädd att det här är bara förstadiet...
    Gör det Kelsson ring dom och åk in och gör ett vul så du slipper gå runt och oroa dig, jag har varit inne tre gånger pga magvärk och dom har varit supergulliga mot mig varje gång. Och be dom kolla om dom ser några blödningar som kan hota din graviditet. Massa kramar till dig !
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-17 10:37:21 följande:
    Tack villsågärna o Sputnink! Helt annan optimism idag. Jag har ju inte kunnat fatta att jag är gravid innan, nu gör jag det. Jag är faktiskt gravid, hade inte trott det Skrattande!
    Du låter så glad idag härligt att läsa man blir så glad Skrattande
  • strössel
    carlan skrev 2011-04-17 13:21:51 följande:
    Tack för era komentarer och grattis men ska nog lämna er ett ett tag till tills allt är mera säkert. Minst vänta in testdag. Kramar på er kommer snart igen
    Vi finns här när du kommer tillbaka kram Skrattande
  • strössel

Tack Meede Skrattande

Speck: Vad kul med barnvagn jag ska ha färgen jeans black och med city korg, men den färgen du valt är oxå jättefin såg den sist vi var och kikade Flört ska gå in och kika på magen.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011