Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck - ja visst är det häftigt med magen och hur det kan röra sig så . Längtar dit jag med. har ju inte velat ha ngn mage som syns fram till nu, men nu längtar jag plötsligt efter det. Klart vi ska hålla reda på varandra hela vägen fram i mål! Oj vecka 24 snart, hur kan tiden gå så fort för sig, men inte för mig haha.villsågärna - Tack, hann få lite puls ska ju erkännas innan jag hittade rackaren lååångt där nere. Skönt man kan lyssna in lite då och då, eftersom det känns långt till nästa koll för mig i v 20. Då måste du ha beräknat bf strax innan mig då . Fick du med ngt du ska smörja med? Min var ju köpt begagnad och jag använde bara lite vasselin, men gör ju så jäkla ont i öronen när det raspar till när jag flyttar den då det inte glider bra. Gud vad skumt det här måste låta för dem som inte har ett angelsound själva ännu haha.
Ingen nämnd ingen glömd, eller hur är det man brukar säga, men jag tycker allas inlägg är mer eller mindre egoncentriska haha. Man skriver ju om det som händer i ens liv eller så jämför man ngn annans oro med det som man själv varit med om så då beskriver man ju hur det var för en själv för att lugna/trösta ngn annan osv. Eller så frågar någon hur någon annan mår och så berättar den personen...ja som sagt det handlar ju om det största man kan vara med om det här. Vi vill ju alla att det ska vara en tråd där alla ska känna sig välkomna och som redan i förra tråden där många av oss också hängde så vet vi ju att det perioder kretsar extra mycket runt vissa personer som har det jobbigt och sedan klingar det över och då är det ngn ny som behöver extra pepp och stöd av oss andra. Jag minns själv att jag "snodde" mkt utrymme med mitt utomkveds i höstas och sedan igen med metotrxatet och ni var alla där för mig vilket betydde oerhört mycket. Nu är de andras tur och sedan kommer det nya igen. Hoppas vi kan fortsätta hålla den här tråden glad och trevlig så att alla kan känna att dem är välkomna. Det är jätteviktigt. Kram alla!