• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jordgubbe: min foglossning började fram i v12 o smällde till bak i v 20.. Så va deltids sjukskriven ung halva grav..

• Speck

Jag fick en bb bärsele av min svägerska o jag får såå ont i nacke o axlar utav den så den användes bara när Loke va ca 0-3 mån. sen blev han för tung o jag blev bättre på att hitta på alternativa lösningar :)

D är en gammal bb utqn rggplatta.

• Speck

Jis: haha du har väl sett på svenska hollywoodfruar hur man ska bete sig? Gå o skäll ut för randiga speglar osv ;)

• Speck

Jis klart du kan träna upp styrka o kondition igen fast du fått barn :)

• Speck

Wohoo testa idag o kommer i stl 36 igen!! Yay! Ska strama åt magen lite bara så de sitter skönare men ja kan ha dom!! Är superglad åt detta! =D

I övrigt har vi de väl ok. Loke är i v 26 fasen så sover lite dåligt o kräver mkt uppmärksamhet o aktivering..

Jis: Loke har likt W också alltid haft mkt hår, många som tycker han ser ut som en 1-åring.. :) Våra fina barn.. <3

I övrigt har jag glömt allt ja skulle kommentera men skyller på att ja vart vaken sen 4..

• Speck

Vafan?! Allt jag skrev postades inte :(( suck. Nu minns ja ju inte va ja skrev heller..

najje: kul att ni gjorde en bra affär på vagnen iaf!

• Speck

Nån som fråga om bajsvanor.. före tre mån bajsa Loke 1-4ggr/dag sen efter tre mån bajsar han ca en gång i veckan..

Maken kom hem igår m jättefin bukett tulpaner o rosor den va suuuperfin! Å så en strut lyxchoklad :D Å så ett jättesött kort i där de stod bla "ändra dig aldrig" <3 Å jag köpte han ingenting :( Jag hade tänkt köpa bakelser när ja va o handla men handla tre kassar fulla å jag hade gått dit så va rädd de skulle bli mos :(

• Speck

Mrsc74 jag fick inga bristningar å smorde inte in m nån spec olja bara vanlig fet hudlotion ( ja har rätt torr hy i vanliga fall också).

Kelsson: Äsch då behöver du sömn?! Nu förstår ja inte ;) Hoppas Jenni låtrr dig sova inatt!

Vickan: usch de är farligt o gå o drömma sig bort på Ikea.. man får för sig att man behöver en massa nytt ;)

• Speck

Najje hur kan du va gravid i v 30 redan! Du plussa j nyss!! =D Å jag har en halvårsbebis... vart tar tiden väääägen?!

• Speck

Massadillan: jag är inte lika hungrig som under grav. Periodvis under grav va de som att ja inte hade nåm botten.. nu äter ja ofta ett mellsnmål om dagen. Som gravid åt ja ofta 3-4 mellisar..

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011