Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Massa: tack, det är bra. Intensiva dagar men jag har jätteroligt! Mina pojkar blev 2 månader igår. De sover på nätterna med matning kl 3 och kl 6.30 så jag får sova ganska många timmar i sträck. De har börjat upptäcka varandra och håller varandra i handen när de ska sova. De har också börjat prata, både med oss och med varandra, så gulligt. Vissa dagar känner jag mig väldigt otillräcklig när båda skriker och man inte hinner trösta eller mata snabbt nog, men annars tycker jag att det funkar bra.

Hoppas din foglossning inte blir värre, det är vila som gäller. Ta hand om dig. Kram!

• Najje79

Söte: 2300 i v 35 (var det eller?) är mycket bra! Adrian vägde 2540 i v 38 vilket ansågs vara bra för en tvilling. Hoppas ni får komma hem snart! Kram!

• Najje79

Inanna: Vad skönt att du hinner vila innan förlossningen, passa verkligen på att göra det. Hoppas det blir fint väder så du kan lapa sol och bara slappa!

Knytet: har det blivit bättre med kisserit? Hoppas det slipper krångla mer för dig!

Lägger in en bild på mina små mirakelbebisar från deras tvåmånadersdag den 22/6

• Najje79

MissCat: Jobbigt med så mycket så tidigt, men samtidigt vet du ju att du får nåt underbart i slutändan. jag levde på Gaviscon och Lactulos under min graviditet. Bra att de har koll på dig iallafall så att du kan få den hjälpen du behöver.

• Najje79

Massa: Fy vad jobbigt med blod. Hoppas bebis vill stanna några veckor till men det är ju ingen fara om den skulle komma nu. Har det kommit något mer blod?

• Najje79

Jazmine: välkommen. Som sagt, många olika bf under året så du är så välkommen!!

• Najje79

Jazmine: säger som de andra; åk in och kolla, det är säkert ingen fara, men inte kul att vara orolig. Stor kram!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011