Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Sunseed: Jag har också fått missfall och då var det inga skärande knivar. Bara mensvärk och det hade jag när jag var gravid utan att få missfall också. Kram
Sunseed: Jag har också fått missfall och då var det inga skärande knivar. Bara mensvärk och det hade jag när jag var gravid utan att få missfall också. Kram
Men så fantastiskt Sunseed! Det är nästan så man vill gråta en liten skvätt . Grattis till en eller två pickande hjärtan!
7879: Stor kram! Jobbigt att bli utskälld när man redan är ledsen. Jag vet att jag har frågat förut men hur gammal är Elin? Helt normalt att inte alltid hänga med i svängarna iaf. Min dotter är 3,5 år och ibland är man bara trött trött trött och hon också. Inte konstigt att det blir missförstånd.
7879: fin mage!
Fina magar som dyker upp här i tråden
Grattis Sunseed!
Sunseed: samma här om sömn. När vi fick första barnet sov hon som en stock. Vi sov hela nätter, hade sovmornar, gick ut och åt middag på restaurang med lilltjejen i ligginsatsen vid bordet. Det var när vi fick nummer två som jag förstod vad folk pratar om. Min son har sovit typ en hel natt sedan han föddes drygt ett år sedan och han vaknar om grannen låter en knappnål falla till golvet. Så det är verkligen så olika från barn till barn.
Sunseed: jag är 155 cm. Jag såg till att bältet var under magen, aldrig på. När jag satte på bältet la jag det mer på benen och tryckte sen in det under magen.
Vad härligt med nya små liv som snart kommer in i tråden.