Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lulis7 skrev 2011-09-18 11:50:49 följande:
    Vad jobbigt mitt inlägg blev. Nästan inga tomma rader emellan. Så såg det inte ut när jag skrev. Hoppas ni orkar läsa ändå...
    Vi orkar läsa Glad
  • strössel

Kelsson: Vi har ett sniglar skötbord som vi målade vitt, vilken färg ska du ha på ditt ? Tänkte köpa en låda men det har inte blivit av, så här blev vårt skötbord.

• strössel

Stort Grattis NN81 vad mysigt Skrattande

Vickan l: Fick du sätta ihop vagnen själv ? Det får inte vi, vi får den ihopsatt av affären så vi måste ringa några dagar innan vi ska hämta vagnen. Hade gärna satt ihop den själv.

Jis: Ska gå in och kika på ditt sovrum är säker på att det är supersnyggt Flört

Tack alla ni som tyckte mitt barnrum var fint !

• strössel
    NN81: Mina små vovvar så kommer blir så ledsna när matte får en bebis, när dom har varit mina bebisar i 12 och 4 år Glad nej det ska nog gå bra hoppas jag. Dom är så pass snälla och lugna mina hundar så jag hoppas det flyter på rätt så bra.

Jis: Sovrummet var jättefint Glad

Vickan l: Det ska jag säga när jag ringer att dom kan sätta ihop liggdelen men spara sittdelen i kartongen.
  • strössel
    Najje: Grattis till v 9 klart det kommer gå vägen den här gången KRAM !

Sitter här och tittar på mina gardiner och fönster, ska stryka gardinerna och putsa fönstret men kommer inte längre än att titta på det Flört orkar inte !
  • strössel

Kasa01: Jag har vaxat mig på salong känns ingenting Glad lite kanske i början men man vänjer sig. Det gör ondare att gå till tandläkaren Flört hade aldrig vågat vaxa mig själv hade aldrig vågat dra bort remsan.

Kelsson: Ja usch man har verkligen ingen lust till tråkiga saker, men jag får ta mig i kragen i morgon kanske Drömmer tråkigt att sätta upp nya gardiner om fönstret är skitigt. Ska passa på att tvätta mattor med, hatar att få såna här tankar Glad

• strössel

Kasa: Nej det kan jag inte påstå att jag fått.

Lillstintis: Jag har varit orolig hela graviditeten för att jag kännt väldigt lite sparkar, men nu känner jag sparkar nästan hela tiden. Inte bara sparkar utan att den trycker ändrar sig där inne. Min bebis är fixerad så alla sparkar är uppåt och ibland gör det skitont och som om jag ska tappa andan.

• strössel

Kelsson: Ja haha jag fick ju illamående hela graviditeten ut och massa med sparkar nu Flört så jag ska verkligen tänka på vad jag önskar mig Skrattande nu är frågan bara om det är en pojke eller en flicka i magen !

• strössel
    Speck: Håller med Kelsson så roligt att höra om dig och lilla söta Loke Glad jag har satsat på lite  kläder i stl 50-56 men jag har en del så det räcker sen har jag mer i stl 62. Tänkte så här dom växer ur det så snabbt.

Ska ha besök kl 11 av en kompis mår skitilla orkar egentligen inte att ha besök, fick sms sent igår så bara stress skicka iväg mannen min att köpa frallor och fika. Så jag är skitkass just nu på att skriva kommentarer men jag kommer igen när jag mår bättre. KRAM på er alla !
  • strössel

Kelsson: Vad skönt att allt såg bra ut förutom lite dåligt järnvärde, tror du kommer känna det sen framöver om du orkar jobba i slutet.

Jis: Vilken snygg tröja du hade på dig i bloggen, har en lika dan fast grå Glad

Tack alla ni som tycker mina hundar var söta Flört

Aurora: Vad skönt att du blev sjukskriven håller tummarna att FK inte strular kram.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011