• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje, du får flytta till Sthlm, där fick vi göra det fast att det egentligen är 35 års gräns för det. Blev väldigt förvånad (var då 32 år)

• Jis

Strössel, jag tänkte ha samma som jag har till bebis-sängen (eller typ två då kanske för att det ska fungera. Jag köpte dom på IKEA. Annars vet jag inte.
    Spännande att det är så nära nu, shit...Nervös?

• Jis

Kelsson: det är dom säkert, som sagt det var de enda jag kom på på rak arm. Om ni hittar några bra säg till :)

Ego: är på landet, sitter framför brasan och bara myser av lugnet och tystheten,  samt att känna F sparka mot revbenen :)

• Jis

Usch, känner mig riktig nedstämd idag, vet inte varför..funderar mkt på hur förlossningen kommer bli, hur livet med bebis kommer bli...börjar lixom tvivla på mig själv att jag kommer klara av det här....

• Jis

Ego: idag bär det av hemmåt igen, hängt på landet hela helgen å bara myst. Väldigt skönt men läskigt att inte hela tiden vara sysselsatt = många tankar. Nu tror jag iof att det är nyttigt att fundera å lyfta upp frågor. Min man och jag hade ett superbra prat både igårkväll å imorse, så nu känns det bättre.

Annars går vi in i vecka 33 idag, imorgon är det TUL igen, ska bli spännande att se hur mkt F vuxit på sig (mitt blodsocker är väldigt högt just nu vilket kommer innebära att han kommer ha vuxit på sig, ligger han under + 15 % är jag nöjd.) å sen på tisdag är det dags för BM, nu ses vi varje vecka, känns oxå tryggt. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011