Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Välkommen hem, hoppas du haft det skönt i Dalarna!
    Bebis behöver inte vara 3veckor bort, utan kan nästan komma när som hellst nu. Väldigt spännande att se om det blir på BF eller inte

• Kelsson1

Speck: Vilken rysare att behöva gå över tiden, när man väntat i 40veckor så vill man bara träffa den lill*! Fast några dagar får man väl räkna med det har du rätt i

• Kelsson1

Viksan: Jag känner tjejen dagligen men inte lika mycket/starkt varje dag.
    Just nu med förklylningen vill jag inte göra annat än ligga i soffan o sova. Som imorse när jag klev upp gick direkt till soffan, orkade knappt äta frukost så trött var jag. Nu har jag sovit i över en timme på soffan men känns som jag hade varit uppe i en vecka minst i sträck...
    Annars innan förkylningen slog till har jag mått lite bättre o haft lite mer krafter kvar efter jobbet.

Strössel: Skönt att höra att du mår bättre. Det kan vara en sommarförkylning som försöker smitta dig också, hoppas du slipper!

• Kelsson1

Speck: Stort Grattis till v39!
    Jag känner likadant inför förlossning, bebis ska ju ut o är nyfiken på henne så smärtan tänker jag inte ens på. Är mest rädd för att mina krafter ska ta slut, är ju inte den mest vältränade här...
    Håller med om att arbetsglädje o graviditet inte går ihop. Jag brukar älska mitt jobb o ser framemot att gå till jobbet men under graviditeten hade jag kunnat lika gärna legat hemma o bara drömt om bebis o graviditet

anderska: Härligt att du hittat mamma-avdelningen

• Kelsson1

Ego: Glömde berätta att idag fick vi en hel stor papperspåse fylld med bebiskläder i storlek 56 och 62. Så Det är storlekar vi inte behöver köpa kläder i . Väldigt skönt, går ju åt tillräckligt mycket pengar ändå...

• Kelsson1

Jis: Verkligen gulligt av kusinerna. Väldigt fin mage! Jag försöker dölja min fortfarande (lyckas inte så bra men försöker ändå ).

• Kelsson1

Jis: Min går inte heller så bra att dölja längre men har inte gett upp helt

Aurora: Tråkigt att du får SD av en lätt promenad men det är bara att lyssna på kroppen o trappa av. Visst är det roligt att få kläder så slipper man köpa allt själv.

• Kelsson1

Jis: Stort Grattis till både ny vecka o bröllopsdag! (Tror att vi glömde vår i år igen...)

• Kelsson1

Jis: Vi har varit gifta i 8år och tror att vi har firat bröllopsdag en gång o då också genom att grilla hemma på gården (det var super mysigt) . Vi njuter av livet annars så bröllopsdagen är inte så viktig då

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011