Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Det var verkligen bra nyheter. Fortsätt så

kasa: Tyvärr tror jag inte på present idén, mamma har dåligt med pengar så vill inte ens föreslå det o kontakten med makens mamma är si sådär så vill absolut inte säga något för man vet aldrig vad hon säger bakom ryggen på en
    Jag hoppas att min trötthet inte är järnbrist nu när jag äter järntabletter. Vi får se på måndag när det är dags för nytt besök hos BM.

• Kelsson1

kasa: Jag borde nog också köpa leverpastej men problemet är att jag blir sååå illamående av att äta bröd... Men kanske man ska försöka sig på stuvad spenat

Jis: Självklart är det så! Upp med näsan bara

• Kelsson1

Kasa: Jag brukar ta mina tabletter precis innan jag går o lägger mig på kvällen så blir inte att jag äter något varken direkt före eller efter tabletterna . Däremot borde jag kanske dricka lite appelsinjuice till.

• Kelsson1

Vickan: Verkligen jätte roligt! Delad glädje är ju dubbel glädje!

Strössel: Vad är det nu? Graviditetsillamåendet som kommit tillbaka? Stackaren! Hoppas du blir bättre snart!

• Kelsson1

Jis: Jag är också extremt känslig, vågar inte ens titta på nya filmer för vet ju inte om de innehåller jobbiga stunder som får mig att storgråta!

Strössel: Har ingen koll om de har amningsBH men riktiga underklädesaffärer brukar ha bättre kvalitet och större utbud för "udda" storlekar, dvs storlekar som skiljer sig från 75A-90D...
    Här i Stockholm har jag tänkt besöka Details som brukar ha riktigt bra BH:n.

Karmosin & Ankaja: Tack för länkarna. Är ni inte oroliga över att beställa BH utan att prova först?

Speck: Nu är det inte många dagar kvar för dig, väldigt spännande det här. Får se om bebis behagar titta ut på BF eller kommer före eller senare

Lillstintis: Mina har inte heller blivit extremt stora, har ju gått upp i vikt o tur är väl att jag sparat gamla BH:n från tiden jag var mycket större så har sluppit köpa nya än så länge...

Ego: Haft en urjobbig natt, har vaknat flera gånger för att gå på toa o inte kunnat somna om efteråt. Har även drömt extremt mycket o konstiga drömmar, en del varit mardrömmar. Så är helt slut idag (som om det vore någon omväxling, känns att jag är helt utmattad jämt numer).
    Nog klagat, positiva idag att jag enl FL graviditetsuträknare gått in i kalendermånad 6! Känns som en milstolpe bara det, vet inte varför just kalendermånad 6 är så speciellt men så känns det

• Kelsson1

Ankaja: Problemet är att även hos Details så funkar inte alla BH:n lika bra, det skiljer sig alltid lite i storlekar o passform. Därför vill jag inte gärna beställa BH från nätet, men det är jag det.

• Kelsson1

Strössel: Väldigt tråkigt att du inte gillar din BM men som du säger så är det inte länge kvar. Hoppas du står ut. Kram!

Vickan: Det var verkligen inte farligt, kanske man ska satsa på en ändå... Vilken Babyproffsen var du in på?

• Kelsson1

Vickan: Den i Bromma Blocks tänker jag INTE besöka blev sååå förbannad när jag var o tittade på barnvagn, de hade bara någon ung kille som inte kunde skilja mellan barnvagn och kundvagn och chefen som visste något om vagnar behagade jobba bara 8-16 vardagar! DÅÅÅÅLIG stil tyckte jag o stöttar de INTE med mina pengar! Så har jag fått avreagera mig lite
    Väldigt bra om jag får rapport från Babyland också

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011