Jis: Jag är också extremt känslig, vågar inte ens titta på nya filmer för vet ju inte om de innehåller jobbiga stunder som får mig att storgråta!
Strössel: Har ingen koll om de har amningsBH men riktiga underklädesaffärer brukar ha bättre kvalitet och större utbud för "udda" storlekar, dvs storlekar som skiljer sig från 75A-90D...
Här i Stockholm har jag tänkt besöka Details som brukar ha riktigt bra BH:n.
Karmosin & Ankaja: Tack för länkarna. Är ni inte oroliga över att beställa BH utan att prova först?
Speck: Nu är det inte många dagar kvar för dig, väldigt spännande det här. Får se om bebis behagar titta ut på BF eller kommer före eller senare
Lillstintis: Mina har inte heller blivit extremt stora, har ju gått upp i vikt o tur är väl att jag sparat gamla BH:n från tiden jag var mycket större så har sluppit köpa nya än så länge...
Ego: Haft en urjobbig natt, har vaknat flera gånger för att gå på toa o inte kunnat somna om efteråt. Har även drömt extremt mycket o konstiga drömmar, en del varit mardrömmar. Så är helt slut idag (som om det vore någon omväxling, känns att jag är helt utmattad jämt numer).
Nog klagat, positiva idag att jag enl FL graviditetsuträknare gått in i kalendermånad 6! Känns som en milstolpe bara det, vet inte varför just kalendermånad 6 är så speciellt men så känns det